Що таке гемблінг та беттінг: чим відрізняються вертикалі і як можна заробити?

49
гемблінг

Gambling або гемблінг, гембла – вертикаль в арбітражі трафіку для просування азартних ігор, таких як онлайн-казино, покер, слоти. Посередником між вебмайстром та рекламодавцем виступає партнерська мережа. Арбітражник спрямовує трафік на рекламований продукт (оффер) рекламодавця та отримує винагороду за результатами рекламної кампанії. Умови співробітництва залежатимуть не лише від обраної гемблінг партнерки, а й від моделі оплати, виду офферу.

Види гемблінг офферів

Гемблінг оффери можна розділити на кілька видів:

  • онлайн-казино;
  • покер та карткові ігри;
  • слоти;
  • лотереї.

Найбільші онлайн-казино та партнерські програми зацікавлені в регулярному залученні нових гравців, а цільова аудиторія є потенційно платоспроможною. Саме тому новачок із нуля може заробити у гемблінгу реальні гроші. У бурж арбітражі трафіку до гемблінгу також зараховують беттінг оффери, однак у СНД існує чіткий поділ між двома вертикалями.

Що таке беттінг?

Беттінг (від англ. “bet” – ставка) – це вертикаль, пов’язана з просуванням ставок на спорт. У беттінг партнерці рекламодавцями є букмекерські компанії чи продавці прогнозів. Арбітражник за винагороду просуває оффери букмекерських контор. Гравець робить ставку у букмекера на результат певної великомасштабної спортивної чи іншої події. Букмекер визначає коефіцієнт виграшу. У разі виграшу гравця, він отримає виплату, що перевищує зроблену ним ставку. У разі виграшу букмекера він забирає ставку. Умови оплати залежить від типу оффера, обраної пп, досвіду арбітражника.

Відмінності гемблінгу від беттінга?

Незважаючи на те, що багато аффілейтів об’єднують вертикалі ці напрямки партнерського маркетингу мають ключові відмінності:

Ліцензія

Більшість найбільших букмекерів мають ліцензії на провадження своєї діяльності, оскільки ставки на спорт дозволені в багатьох ГЕО. Гемблінг, навпаки, заборонено у багатьох країнах світу. Це перешкоджає вільному розміщенню реклами у популярних джерелах трафіку та ускладнює роботу вебмайстра.

Підходи

Креативи для гемблінгу відрізняються яскравими емоціями від виграшу, історіями успіху від знаменитостей і звичайних людей, подачею новин. У беттінгу, в креативах, найчастіше, використовуються відомі спортсмени, спортивні події чи успішні каппери.

Заробіток

Азартні люди завжди цікавляться гемблінг-офферами та можуть щодня грати в онлайн-казино. У беттинг інтерес цільової аудиторії найбільш високий під час великих спортивних подій, які проходять у певний час. Саме тому суми заробітку в беттинг значно менше доходів у гемблінгу. Це пов’язано не лише з регулярністю конверсій, а й з умовами роботи у вертикалях. Так, у беттінгу, найчастіше, використовується модель оплати Revenue Share, а в гемблінгу також затребувані CPL і Hybrid offers. Це дозволяє арбітражникам диверсифікувати ризики.

Читайте також:  Попереджувальні страйки у Північному Рейні-Вестфалії

Як вибрати оффер?

При виборі оффера, арбітражнику, насамперед, слід звернути увагу до джерела трафіку, дозволені рекламодавцями.

Популярні джерела трафіку в гемблінгу та беттингу

Класичними джерелами трафіку для гемлінгу є:

  • SEO-сайти – грамотна оптимізація афіліатних сайтів допоможе залучити велику кількість трафіку для роботи з найбільшими гемблінг-брендами. Вітрини казино, сайти з беттінг-прогнозами, дорвей, онлайн-кінотеатри та інші ресурси з розміщенням гемблінг офферів завдяки seo можуть вийти в топ пошукової видачі.
  • Таргет у популярних соціальних мережах — рекламу, що таргетує, можна буде запустити з використанням клоаки. Серед популярних для запуску соцмереж Fb, Twitter, YouTube і т.д.
  • Контекстна реклама – модерація рекламних мереж пропускає лише рекламу білих вертикалей. Однак, обійти модерацію в Google все ж таки можливо.
  • Тизерні мережі — реклама попап, тизери дозволяють генерувати трафік на гемблінг оффери.
  • Telegram – арбітражник може лити трафік на гемблінг через Telegram. Зацікавлену ця можна залучити до каналу з тематики азартних ігор та розмістити у ньому партнерське посилання на БК чи казино. Найчастіше в подібних каналах розміщуються схеми заробітку, способи виграшу в казино, історії успіху гравців. Користувачі вивчать відкриту інформацію про схеми заробітку, зацікавляться та перейдуть за реферальним посиланням.
  • Push-повідомлення — сповіщення від браузера або мобільного додатка з рекламою або акціями, що спливають на робочому столі або на головному екрані смартфона користувача. Реклама гемблінгу в пуш-повідомленнях зазвичай являє собою зображення рулетки з текстовою пропозицією. Зазвичай користувачі самостійно підписуються на отримання пуш-повідомлень, щоб отримати бонуси, фриспіни або виграш.
  • Мережі мобільної реклами — мобільні рекламні мережі програм дозволяють запускати рекламу онлайн-казино або інших гемблінг-офферів у чужих додатках або просувати власну орендовану програму. Однак, багато мереж мобільної реклами забороняють рекламувати казино та інші гемблінг-оффери.

Серед популярних джерел трафіку для гемблінгу також виділяються pop-up реклама, email-розсилки, Google UAC, TikTok, схемний трафік, спам, ASO тощо. Беттинг можна рекламувати не тільки у вищезгаданих джерелах, а й у тематичних YouTube-каналах.

Читайте також:  Які бігові кросівки пропонує адідас?

Як заробляти на гемблінгу та беттингу?

Заробляти за допомогою партнерської програми можуть як новачки, і досвідчені арбітражники.

Переваги роботи з пп

Заробляти за допомогою партнерської програми можуть як новачки, і досвідчені арбітражники. Серед основних переваг такого типу роботи можна виділити:

  1. можливість використовувати готові лендинги, креативи та програми від пп;
  2. швидке отримання реферального посилання;
  3. гнучкі системи виплат;
  4. наявність персонального менеджера;
  5. широкий вибір офферів за багатьма гео та вертикалями;
  6. можливість почати працювати навіть із невеликим обсягом трафіку.

Залежно від моделі оплати вебмастер може впливати на рівень свого доходу.

Моделі оплати

Можна виділити такі основні моделі оплати, що використовуються у вертикалях азартних ігор та ставок на спорт:

CPA

Оплата цільової дії застосовується більшості популярних вертикалей. У гемблінгу арбітражник отримує оплату відразу після внесення гравцем депозиту або проходження кваліфікації.

У топ-беттинг-партнерках визначається кілька цільових дій:

  • Внесення користувачем депозиту букмекеру;
  • Реєстрація користувача;
  • Передплата прогнозів каппера з аналітикою найбільших спортивних подій.

Це найбільш безпечний заробіток для вебмайстра, проте найменш вигідний.

CPL

Різновид CPA-моделі. Для азартних ігор цільовою дією є реєстрація гравця в онлайн-казино. CPL ділиться на 2 категорії: SOI (непідтверджена реєстрація) та DOI (підтверджена реєстрація). У беттинг при роботі з CPL оплачується реєстрація на сайті букмекера. Зареєстрований гравець не принесе букмекеру гарантований прибуток, тому модель використовується нечасто.

CPS

Оплата відсотка від внесеного гравцем депозиту. Заробіток вебмайстра в цій моделі не залежить від успіху залученого гравця, рекламодавець оплачує лише ті ліди, які готові зробити ставку.

Revenue Share

Партнер отримує відсоток від суми програшу наведеного гравця. Найпоширеніша модель оплати серед більшості партнерок у гемблі. У беттинг користувач може зробити ставку не відразу, і, за умови виграшу, арбітражник піде в мінус.

Hybrid offers

Декілька моделей оплати в одному офері. Наприклад, CPA + RevShare, CPL + CPA, CPL + CPA + RevShare. Ставка оплати за кожною з моделей зазвичай нижча, ніж у соло-офері.

Скільки можна заробити в гемблінгу та беттінгу?

Заробити від тисячі доларів за кілька діб можна як у гемблінгу, так і в беттінгу. Однак, дохід при роботі з букмекерами залежить від проведення великих спортивних заходів. У гемблі, навпаки, дохід не прив’язаний до світових подій.

Читайте також:  Стратегічні ідеї для підвищення рівня вашої присутності в Інтернеті

Критерії вибору партнерки

Партнерські програми відрізняються за декількома ознаками:

  • Вибір офферів та вертикалей. Новачку буде зручно працювати з платформою, де зібрано багато пропозицій від різних рекламодавців. Вебмайстер зможе вибрати оффер на основі порівняльного аналізу та диверсифікувати ризики. Вузькоспеціалізовані партнерки частіше обирають досвідчені арбітражники.
  • Техпідтримка. Компетентність техпідтримки допоможе швидко усунути проблеми, що виникли, збільшивши швидкість роботи вебмайстра. Техпідтримка також може запропонувати найкращі умови співпраці та інформувати вебмайстра про альтернативні оффери.
  • Готові інструменти. Готові програми, креативи, інструменти аналітики допоможуть оптимізувати роботу та зробити запуск рекламної кампанії швидким, простим та зрозумілим.
  • ГЕО. Азартні ігри на законодавчому рівні заборонені у багатьох країнах світу, що ускладнює роботу з більшістю джерел трафіку. Чим більше прибуткових гео може запропонувати партнерка, тим більше буде дохід вебмайстра.
  • Відгуки. Репутація ПП у медіа просторі формується на основі відгуків арбітражників, рекламної кампанії, оглядів у тематичних каналах, форумах та чатах з арбітражу. Перед початком роботи дізнайтесь відгуки колег про роботу з конкретною ПП: враження від спілкування з техпідтримкою, швидкість виплат, фрод, проблеми з лендингами, промоматеріалами, перспективні оффери, умови роботи. Арбітраж – це нетворкінг, завдяки спілкуванню та обміну досвідом, арбітражники можуть лити трафік ефективніше.
  • Напрями зливу трафіку. Гемблінг партнерка може приймати трафік на покер, слоти, беттінг або комбінації вертикалей.
  • Вимоги до вебмайстра. Найчастіше пп перевіряють досвід вебмайстра. З новачками вважають за краще працювати більші пп з широким вибором офферів, компетентною техпідтримкою, наявністю готових інструментів.

Вибрати перевірену партнерську програму можна на основі ретельного аналізу перерахованих критеріїв та відгуків веб-майстрів.

Висновок

Злив трафіку на гемблінг та беттінг оффери може бути дуже вигідним. Швидко та легко заробляти від $100 на день на гемблінгу та беттинг можуть навіть новачки в арбітражі трафіку. На прибуток партнера впливають такі чинники, як вид оффера, ставка, модель оплати, джерело трафіку. Аналітика, вивчення відгуків вебмайстрів та умов співробітництва допоможуть підібрати надійну пп для роботи в арбітражі трафіку.

ЗАЛИШИТИ КОМЕНТАР

Введіть свій коментар!
Введіть тут своє ім'я