Аутріч (англ. outreach) – це налагодження зв’язків з потенційними партнерами, блогерами та інфлюєнсерами для взаємовигідного співробітництва, піару, спільного просування та обміну посиланнями.
Аутрічем також називають неформальні контакти із представниками цільової аудиторії з метою пошуку лідерів думок, які поширять інформацію про бренд у своїй соціальній групі.
Давайте дізнаємося, навіщо компанії звертаються до цього інструменту.
Навіщо потрібен Аутріч?
Компанії використовують Аутріч, щоб досягти наступних цілей:
- підвищити обізнаність та залученість цільової аудиторії;
- покращити показники сайту в органічній видачі за рахунок обміну посиланнями;
- збільшити конкурентоспроможність за рахунок пошуку та виходу на нові сегменти ринку;
- налагодити довгострокові партнерські відносини з брендами чи блогерами, які працюють у суміжних нішах або мають схожі інтереси та принципи.
Давайте дізнаємося, як правильно організувати Аутріч.
7 порад для успішного Аутріча
Щоб ефективно просувати свій бренд за допомогою цього інструменту, дотримуйтесь семи простих порад.
- Дізнайтеся правила та обмеження під час обміну посиланнями. Якщо на ваш сайт буде поставлено безліч посилань за короткий термін, Google може підозрювати вас у шахрайстві. Пошуковик може знизити ваші позиції в органічній видачі або взагалі забанити ваш сайт.
- Шукайте релевантних партнерів. Якщо авторитетний ресурс поставив посилання на ваш сайт, це добре. Проте авторитетність це лише частина пазла — ваші зусилля з Аутрічу можуть бути марними, якщо цільова аудиторія сайту не має спільних інтересів із вашою ЦА.
- Контакти з власниками сайту. Намагайтеся виходити на прямий контакт з особами, які приймають рішення, щоб було простіше домовитися та зрозуміти, чи можлива співпраця та на яких умовах.
- Перевіряйте рейтинг сайту. Рейтинг сайту свідчить про те, чи реальний це сайт, чи він є одним з елементів шахрайської схеми.
- Такі сервіси, як Ahrefs, Moz та Semrush визначають рейтинг домену сайту. Вашою метою є релевантні сайти з якомога вищим рейтингом.
- Визначтеся зі стратегією контенту. Аутріч — це обмін посиланнями чи рекламою, а й контентом. Розробте свій стиль написання статей та постів, щоб потенційні партнери могли одразу зрозуміти, чи цікаво їм з вами співпрацювати.
- Шукайте релевантних блогерів у соцмережах. Сьогодні блогери є потужною силою в інтернет-рекламі, тому буде добре співпрацювати з блогером з великою аудиторією в Instagram або Facebook (залежно від того, де найактивніша ваша ЦА). Це має бути не просто продакт-плейсмент у сторіс, а обігравання ваших товарів та послуг, найближче знайомство з вашим брендом.
- Аналізуйте ефективність Аутрічу. Використовуйте Google Analytics, Buzzstream, інтегровані інструменти маркетингу в Instagram та Facebook і т.д., щоб моніторити успішність Аутріч-кампаній та коригувати свої стратегії.