План ЄС зменшити компенсацію за авіаперевезення

4

ЄС розглядає можливість дозволити авіакомпаніям дозволити більш тривалі затримки польоту, не виплачуючи компенсації пасажирам. Цей крок викликає обурення серед груп споживачів та ділиться державами -членами.

План ЄС щодо зменшення компенсації за авіаперевезення обурений

Представники 27 країн Блока обговорили цю ідею компенсації за авіаперевезення, що, за словами його прихильників, призведе до зменшення кількості підйомних рейсів у Брюсселі.

В даний час перевізники зобов’язані платити пасажирам повітря в Європі до 600 євро за затримку більше трьох годин або якщо скасування рейсу менше ніж за 14 днів до виїзду.

Прихильники розглядають правила, прийняті в 2004 році як приклад майстерності Європейського Союзу в захисті прав споживачів.

Однак авіакомпанії стверджують, що їм доведеться платити величезний рахунок, що іронією долі часто змушує їх скасувати рейси, а не виконувати їх з великою затримкою, що тягне за собою ланцюгову реакцію на графік польоту.

“Збільшення поріг затримки SO -зведених пристроїв дасть авіакомпанії більше часу для переміщення літаків та екіпажів у Європі, щоб врятувати рейси рейсів”, -сказала галузева група Airlines для Європи (A4E).

Польща, яка в даний час головує в ЄС, взяла на себе виконання планів реформ, реалізація яких зупинилася після того, як пропозиція Комісії з 2013 року не принесла результатів.

За даними кількох людей, знайомих з ходом дискусії, Варшава спочатку обговорювала можливість збільшити максимальну несанкціоновану затримку до п'яти годин.

Однак деякі держави -члени, включаючи Німеччину, виступають проти цієї ідеї, і переговори про пошук компромісу тривають, повідомили кілька європейських дипломатів.

“Довгострокові затримки польоту -це справжня неприємність. Вони зіпсують початок добре заслуженої відпустки. Вони порушують важливі плани. Вони варті дорогоцінного життя”, -сказав Стефані Хубіг, міністр прав споживачів Німеччини.

Читайте також:  США виступають за припинення ізраїльського наземного наступу

Берлін не може погодитися з будь -якими змінами “в односторонньому порядку” з інтересами авіакомпаній “безпосередньо перед святковим сезоном”, додала вона.

За даними європейської групи з парасольки для захисту прав споживачів, BEUC, це також позбавляє близько 75 відсотків пасажирів права на компенсацію за повітряні подорожі.

“Це неприйнятний крок назад порівняно з поточним рівнем захисту”, – йдеться у спільній заяві з споживчими асоціаціями.

За даними Європейської комісії, затримки та скасування рейсів, авіакомпанії можуть коштувати авіакомпанії цього року на суму до 8,1 мільярда євро.

Однак агенції, які допомагають пасажирам отримувати гроші в обмін на комісію, зауважте, що з мільйонів пасажирів, які мають право на компенсацію, лише невелика частина подала позов щорічно.

“Для європейських клієнтів це катастрофічна зміна”, – заявив Tomash Pavlishin, керівник однієї з цих компаній Airhelp, повідомив AFP про заплановану реформу.

Він додав, що оскільки трипоточний поріг вже прийнятий в інших юрисдикціях, таких як Канада, Туреччина та Великобританія, зміни можуть спричинити “плутанину” і потенційно призвести до того, що деяким європейським перевізникам буде дозволено більш тривалі затримки, ніж їхні неєвропейські конкуренти на одних і тих же маршрутах.

Деякі поспішають, інші не проти обернути питання

Запропонована зміна є частиною більш широкого пакету реформ.

Сюди входить ряд заходів, які, очевидно, сприятливі для пасажирів, таких як заборона авіакомпаній, стягувати ручне опіку за стандартним розміром та вагою.

Тим не менш, це спричинило обурення деяких європейських законодавців, оскільки Польща, головуючи в Європейській раді, намагається підштовхнути цей законопроект за допомогою рідко використовуваної прискореної процедури, що обмежує повноваження парламенту.

“Перше слово, яке мені спадає на думку щодо поведінки ради, -це шантаж”, -сказав Андрій Новаков, заступник праворуч -оброблене агентство UNP AFP.

Читайте також:  Голлівуд критикує тарифи Трампа за іноземні фільми

«Кожен представник парламенту, який не є пілотом, знадобиться певний час для перетравлення реформи та висунення пропозицій, що« можуть принести користь як пасажирам, так і авіакомпаніям. Цього не відбувається, коли у вас є дефіцит часу », – сказав він.

ЗАЛИШИТИ КОМЕНТАР

Введіть свій коментар!
Введіть тут своє ім'я