Лідер парламентської фракції ВДП з “терпінням закінчується”

17

СвДП дедалі більше дратується у суперечці із «зеленими» з приводу прискорення процедури планування у сфері транспорту. Лідер парламентської фракції ВДП Крістіан Дюрр заявив у четвер у Берліні газеті Deutsche Presse-Agentur: «Зелені» погодилися під час коаліційних переговорів, що ми ухвалимо необхідні рішення для прискорення інфраструктурних проектів у перший рік роботи уряду. У мене, щиро кажучи, закінчується терпіння».

Міністр транспорту Фолькер Віссінґ (СвДП) своєчасно представив всеосяжний законопроект, сказав Дюрр. «Мільйони пасажирів вранці застряють у пробках – а «зелені» стоять на гальмах. Недостатньо, якщо ми лише наполовину модернізуємо нашу країну. Нам потрібні нові мости, нові рейки, а також нові дороги. Це те, заради чого ми розпочинали як прогресивну коаліцію. На жаль, «зелені» продовжують те, що ХДС/ХСС практикували протягом 16 років: Політика «бізнес як завжди», яка не просуває нас уперед».

Не лише мости, а й автомагістралі

У правлячій коаліції вже кілька тижнів точиться суперечка про прискорення процедур планування у сфері транспорту. Віссінґ хоче, щоб швидше будувалися не лише мости, а й автомагістралі.

Катаріна Дроге, лідер парламентської групи «зелених», сказала агентству dpa: «Прискорене планування автострад забирає гроші та персонал, які потрібніші в інших місцях». Це також посилює кліматичну кризу. «Ми хочемо прискорити будівництво залізниць, відновлюваних джерел енергії, електромереж та мостів». Ремонт застарілих мостів йде надто повільно. «Тут, нарешті, всі наявні сили мають бути сконцентровані та можливості об’єднані».

Заступник лідера ВДП Йоханнес Фогель сказав агентству dpa: «Нам абсолютно необхідно більше швидкості ремонту мостів. Але ті, хто на цьому зупиняється, не розуміють, що тут не проблема потужності, а проблема повільності. Нам також потрібно більше швидкості будівництва автомагістралей для кліматично нейтральних автомобілів». Справа не в тому, чи буде збудовано нові автомагістралі, сказав він. «Справа у тому, як швидко вони будуються.

Читайте також:  "Блокування мережі X можливе за необхідності" - думка депутата Бундестагу

ЗАЛИШИТИ КОМЕНТАР

Введіть свій коментар!
Введіть тут своє ім'я