Чи бояться працівники в Німеччині, що ІІ забирає у них роботу?

8

За даними нового дослідження, майже кожен четвертий працівник у Німеччині стурбований тим, що його робочі місця можуть стати непотрібними через використання штучного інтелекту (ІІ).

Чи бояться працівники в Німеччині, що ІІ забирає у них роботу?

ІІ забере роботу? Опитування, проведене інститутом маркетингових досліджень Bilendi на замовлення регіонального порталу meinestadt.de, показало, що 22,7 відсотка працівників у Німеччині побоюються втратити роботу через ІІ, повідомили газети. Funke Media Group.

Навантаження зростає та скорочується

На питання про вплив ІІ на їхнє робоче навантаження відповіді респондентів були неоднозначними. Більше третини сказали, що їхнє робоче навантаження збільшилося, частково через необхідність подальшого навчання використанню ІІ.

Але приблизно кожен четвертий сказав, що його робоче навантаження вже знизилося завдяки ІІ. Ці співробітники сказали, що вони також стали більш продуктивними, тому що використання ІІ зменшило кількість кроків, необхідних для виконання певних завдань.

А 28,3 відсотка навіть побачили у майбутньому своєї роботи більшу безпеку, ніж раніше, але, знову ж таки, ризики, мабуть, сприймаються чоловіками та жінками по-різному.

У той час як 34,9% чоловіків вважають, що ІІ збереже їхні робочі місця, лише 17,5% жінок дотримуються такої думки.

Поки що все тихо

Використання ІІ, ймовірно, кардинально змінить багато галузей та робочих місць у майбутньому. Проте дослідження показує, що у корпоративному світі Німеччини цього немає.

Загалом 55,4% респондентів заявили, що ІІ не відіграє жодної ролі в їхньому повсякденному трудовому життіі лише 1,4% вважають, що він вже сильно впливає на їх професію і галузь.

У червні у дослідженні взяли участь три тисячі співробітників із різних секторів.

Прогноз

Сплеск розвитку штучного інтелекту, за прогнозами, призведе до значних змін у сфері зайнятості. При цьому широкий спектр робочих місць матиме можливість автоматизації.

Читайте також:  Робота сервісу безконтактних платежів SberPay для Android-смартфонів відновлено

Галузі, починаючи від виробництва та закінчуючи обслуговуванням клієнтів, від фінансів до транспорту, готуються зазнати суттєвих змін у ролі працівників.

За даними звіту McKinsey, до 800 мільйонів ролей автоматизуються. Це ілюструє масштаби та вплив, який, як очікується, вплине на ІІ.

Невтомна ефективність ІІ у вирішенні повторюваних і рутинних завдань перевершує людські можливості. Неминучий перегляд робочих функцій агентів кол-центрів, банківських касирів, водіїв та медичного персоналу.

ЗАЛИШИТИ КОМЕНТАР

Введіть свій коментар!
Введіть тут своє ім'я