Чому Вікторію Бекхем розкритикували за створені нею вбрання плюс-сайз

38

Вікторія Бекхем ретельно стежить за своєю фігурою. Мати чотирьох дітей при зростанні 163 см важить до 50 кг (за різними даними, 48–49 кг). Одяг, який випускає бренд Вікторії, теж зазвичай був розрахований на струнких жінок. Проте зараз Бекхем не лише переглянула своє ставлення до стандартів краси, а й внесла зміни до концепції свого бренду. Так, Вікторія Бекхем почала шити одяг великих розмірів. Деякі моделі вже представлені на веб-сайті бренду. Цікаво, що такий хід викликав схвалення, так і жорстку критику. За що критикують британського дизайнера, далі у матеріалі.

Чому Вікторія Бекхем почала шити одяг великих розмірів

Вікторія Бекхем все частіше почала висловлюватися про свої погляди на стрункість і прийняття себе. Найколишній «перчинці» про зайву вагу нічого переживати. Але цікаво те, що зараз дизайнер, навпаки, більше захоплюється пишними формами у жінок, ніж стрункістю чи худорлявістю. Про це Вікторія розповіла у інтерв’ю виданню Grazia. Вона зазначила, що жінка, прагнучи бути худою, чинить дуже старомодно.

Захоплення у Бекхем викликають панночки, які, маючи пишні форми, не прагнуть їх позбутися, А, навпаки, подають їх як гідність. Такі жінки можуть показати себе. Вони здорові, фігуристі, впевнені у собі та задоволені собою. Ось чого потрібно прагнути, на думку Вікторії.

Схоже, що саме через ці погляди Вікторія вирішила створювати одяг і для жінок plus-size. Вже зараз на сайті бренду з’явилися деякі моделі до 18-го розміру (Міжнародний розмір XL). Серед цих моделей є костюм зі спідниці міді з кроп-топом і асиметричне плаття, що обтягує. Цілком можливо, що незабаром дизайнер ще розширить вибір одягу величезних розмірів.

Схвалення та критика

Багато хто зрадів такому нововведенню в колекції Вікторії Бекхем. Джерело, близьке до дизайнера, розповіло, що сама Вікторія дуже пишається цим рішенням. Також він похвалив дизайнера за прагнення змін. Щоправда, зазначив, що варто було це зробити ще раніше.

Читайте також:  Як Дональд Трамп погрозами вибив собі роль у фільмі "Сам удома 2: Загублений у Нью-Йорку"

«Нарешті Вікторія застрибнула в цей потяг. Це чудово, вона дуже пишається своєю новою колекцією. Це привабить нових покупців, які готові придбати її вироби. Визнаємо це, вона трохи спізнилася, але, зрештою, вона змінюється»– Каже інсайдер.

Водночас не обійшлося без критики на адресу Бекхема. Адже багатьом здалося, що завдання створювати одяг plus-size Вікторія підійшла несерйозно. Мало просто зробити вбрання більшим. Потрібно також враховувати, що одяг має відповідати типу фігури. Наприклад, якщо у жінки проблемна зона — це живіт, то вона навряд чи одягатиме вкорочений топ і спідницю, що обтягує. І справа навіть не у прийнятті свого тіла, а банально – у комфорті. Коли в наряді ні сісти, ні вдихнути, ні видихнути, його носити не дуже хочеться.

«Такий одяг жінки XL не носять. Вікторії треба подивитися на них та проаналізувати, що їм зручно носити», «Тут ще треба враховувати британський та американський менталітет. Там багато хто не морочиться, надягає, що подобається, а не що підходить», «Спочатку наш’ють цих чохлів для дівчат, а потім дивишся — то тут стирчить, то там випирає. Краще робити одяг більш вільного силуету (не оверсайз), який не сковує, не соромить, і сісти можна, і нахилитися не страшно»– Пишуть користувачі в Мережі.

Також користувачі запідозрили, що Вікторія таким чином вирішила не піклуватися про жінок plus-size виявити, а просто збільшити свій дохід із продажу, охопивши ширшу аудиторію Враховуючи, що бренд Вікторії зараз у боргах (понад 65 мільйонів доларів), це цілком логічне припущення.

А тобі сподобалися нові моделі бренду Вікторії для жінок із пишними формами?

.

ЗАЛИШИТИ КОМЕНТАР

Введіть свій коментар!
Введіть тут своє ім'я