Бензинові генератори: призначення, конструкція, переваги та недоліки

16
генератор

Енергозабезпечення в нашій країні, на жаль, далеке від ідеалу. Так, існують ще й незалежні від енергетиків обставини, проте споживачам від того не легше. Але є простий вихід із ситуації — бензинові генератори https://220volt.com.ua/ua/generatory/tip_generatora_benzogeneratori/. За їх допомогою можна відновити постачання світла в будинках, магазинах, лікарнях та на інших об’єктах.

Конструкція бензогенератора

Бензиновий агрегат складається з двох основних вузлів — двигуна внутрішнього згоряння та власне генератора. Перший потрібен для створення обертаючого моменту та приведення в дію ротора. А другий виробляє електричний струм. Обидва вузли змонтовані на рамі. В якості допоміжного обладнання є бензобак, контрольні прилади, система пуску та блок керування. Може бути шумозахисний кожух, глушник, колеса та інші додаткові пристрої. Якщо у конструкції генератора є електронні блоки, зокрема інверторний перетворювач, то це інверторна модель.

генератор

Переваги та недоліки бензинового генератора. Застосування

Оскільки серед усіх типів генераторів бензинові та дизельні розповсюджені набагато більше, ніж інші, то плюси й мінуси бензинового подаються саме в порівнянні з дизельним:

  1. Потужність набагато менша. У бензинових вона доходить до 15 кВт, зрідка до 20 кВт. Тоді як дизельні електростанції можуть мати на виході 1,5-2,0 МВт.
  2. Тривалість безперервної роботи теж суттєво нижча. Більшість бензинових працюють 5-8 годин, а потім їм потрібен відпочинок. Тоді як ДЕС при необхідності вмикають на 1-2 доби, а інколи й на довше.
  3. Ресурс мото-годин у бензинового значно менший. В залежності від моделі він складає від 500 до 4000 м-г. Тоді як у дизельних генераторів заявлена тривалість роботи доходить до 20 000 м-г, а при належному обслуговування вона ще й зростає на 10-15%.
  4. Витрата палива. При навантаженнях від 30% до 80% номіналу дизель приблизно на 35% більш економічний.
  5. Запуск на морозі. У холодну пору бензиновий заводиться набагато легше. Для дизеля в таких випадках потрібна система підігріву.
  6. Рівень шуму. Бензиновий працює помітно тихіше, ніж дизельний. В нього рівень шуму складає 60-70 дБ, а в інверторних взагалі 50-60 дБ. Тоді як агрегат на солярці видає до 100 дБ.
  7. Можливість автоматизації. АВР ставлять на обидва типи.
  8. Способи запуску. Оскільки дизельні загалом мають більшу потужність, то моделей з ручним запуском на ринку помітно менше.
  9. Вага та розміри. Бензинові генератори легші та більш компактні.
  10. Обслуговування. У бензинових воно простіше й витратні матеріали для них менше коштують.
  11. Безпечність. І ті, й другі однаково безпечні, якщо дотримуватися вимог БП.
  12. Вартість. Бензиновий помітно дешевший, ніж аналогічний дизельний.
Читайте також:  Що входить в послуги митного брокера?

Призначення генераторів є наслідком їх плюсів та мінусів. Дизельний з його можливістю тривалої роботи, великим ресурсом та потужністю, використовують насамперед там, де потрібне основне джерело струму. А бензиновий зазвичай працює у якості резервного.

ЗАЛИШИТИ КОМЕНТАР

Введіть свій коментар!
Введіть тут своє ім'я




Введіть символи зображені вище :