Якщо у вас є блог або сайт, або ви тільки плануєте його створити, ніколи не пізно почати заробляти на ньому. Головне – не робити поширених помилок.
Якщо створюваний вами контент не приносить грошей, настав час щось змінювати. Портал Lifehacker розповів як виправити ситуацію.
1. Немає чіткого уявлення, хто читає блог
Аудиторія збирається навколо певного формату контенту, чи це поради, як відкрити свою справу, чи прості рецепти на кожен день. Якщо тема та подача публікацій змінюються від поста до поста, передплатники навряд чи затримаються у блозі надовго. Зрозумійте, для кого ви знімаєте або пишете, і що цікаво цим людям, а потім вирішите, що можна скоригувати. Вдумлива робота на цільову аудиторію зробить передплатників задоволеними та залученими — отже, їх кількість та статистика активності почнуть зростати.
2. Пости не несуть користі чи розважальної цінності
Звісно, кожен контент знайдеться свій читач. Але зібрати велику аудиторію та розвивати блог з однотипними нудними публікаціями може бути складно. Щоб зачепити передплатників, спробуйте покращити контент такими способами:
Додайте експертності. Згадайте, в якій сфері ви знаєте добре, і сконцентруйтеся на ній. Розповідайте про маловідомі факти, пояснюйте складне простими словами, поділіться думкою та особистим досвідом.
Знайдіть свій стиль та подачу. Жартуйте, використовуйте художні прийоми та додавайте інші деталі, які зроблять ваші пости унікальними.
Спілкуйтеся з читачами. Розмовляйте у коментарях, влаштовуйте опитування, конкурси та інші інтерактиви – так аудиторії буде веселіше.
3. Просування не працює
Можливо, публікації вже цікаві й чіпляючі, але вони просто не дружать із алгоритмами платформи — а отже, не дістаються рекомендацій. Це сигнал, що потрібно серйозніше зайнятися просуванням.
На старті не обов’язково вкладатись у рекламу. Почніть з вивчення безкоштовних інструментів, які пропонує платформа. Наприклад, додавайте релевантні хештеги: так користувачам буде простіше знаходити пости. І освойте базові правила SEO-оптимізації: навчитеся формулювати вдалі заголовки, підбирати та вбудовувати ключові слова. Використовуйте ці навички у текстах, щоб блог видавався у пошукових системах.
4. Пости виходять дуже рідко
Поки блог простоює, читачі можуть знайти інших, продуктивніших авторів, а алгоритми платформи втратять інтерес до природного просування вашої сторінки. Якщо контролювати періодичність публікацій самостійно складно, спробуйте скласти контент-план. Накидайте теми, про які розповідатимете читачам у найближчий місяць, подумайте, в які дні та в який час пости будуть найефективнішими. Не бійтеся, що розклад нашкодить натхненню: будь-якої миті план можна скоригувати і доповнити свіжими ідеями.
5. Чи не підключені інструменти монетизації
Після появи певної кількості передплатників блог може приносити гроші сам собою. Але зупинятись на цьому не обов’язково. Для збільшення доходів спробуйте інші способи монетизації.
Розміщуйте рекламу. Зараз компанії часто звертаються за партнерськими публікаціями навіть до авторів із невеликою аудиторією. Шанс отримати пропозицію має кожен. Але на все поспіль погоджуватися не варто: стежте, щоб продукти та послуги реклами відповідали темі блогу.
Підключіть систему донатів. З нею у відданих передплатників з’явиться шанс подякувати вам.
Публікуйте реферальні посилання. Наприклад, рекомендуйте товари, якими користуєтеся самі. Так ви допоможете передплатникам і заразом отримаєте винагороду.
.