Щось не так з маскою та її активами. За даними його компанії X, мільйони людей у Німеччині та Франції покинули платформу H., і ви можете подякувати суворим технічним правилам прозорості в ЄС за ці нові публічні дані.
База маски X Ilona в Європейському Союзі тепер офіційно нижча, ніж до придбання компанії з екзентричним мільярдером. Чи буде ця логічна рима з падінням влади та популярністю магнату?
Слава маски стає одіозною, його харизма похмура.
За даними соціальних медіа сьогодні, це означає втрату близько 11 мільйонів європейських користувачів порівняно з попереднім X про прозорості.
У 2022 році, перш ніж Musk придбав платформу соціальних мереж, компанія мала понад 100 мільйонів користувачів у Європі.
Раніше Mashable повідомили про зменшення бази користувача X в ЄС минулої осені. Тепер ми бачимо, що європейська база користувачів X продовжує договори.
Звідки ми знаємо, що база користувачів X в ЄС зменшується?
В рамках закону ЄС такі технологічні компанії, як X, повинні надати звіти про прозорість помірності вмісту протягом року. Як результат, X змушений ділитися внутрішньою інформацією, наприклад, щомісячною активною базою користувачів, яку вона в іншому випадку може зберігати в таємниці.
Днями X опублікував свій квітневий звіт про прозорість DSA, перший у 2025 році. Звіт охоплює період з жовтня 2024 по березень 2025 року.
Останній звіт показує, що база користувачів X в ЄС була зменшена більш ніж на 10,5 відсотка з моменту звітності в жовтні 2024 року, який охоплював попередній період з квітня по вересень того ж року.
X пережив найбільше зниження у Франції, втративши понад 2,7 мільйона активних користувачів на місяцьпадіння з 20,1 мільйона користувачів до 17,4 мільйона користувачів між цим звітом про прозорість та попередній.
X також втратив майже 2 мільйони користувачів у Польщі, Близько 1,5 мільйона користувачів у Німеччині і понад 1 мільйон користувачів в Іспанії.
За даними соціальних медіа сьогодні, у малих країнах Люксембург та Литви, чверть X користувачів покинув платформу.
X вже деякий час втрачає користувачів
Минулого місяця Ilona Mask XAI, яка розвиває штучний інтелект, придбала платформу соціальних мереж приблизно за ту ж суму, яку Musk спочатку заплатив за компанію в 2022 році. З тих пір мускус і компанія намагалися намалювати веселку картину діяльності X, яка зіткнулася з тим, що дохід падає та застаріли спори з моменту, коли маска прийшла до сили.
X побачив стрибок у трафіку та повернення рекламодавців (включаючи такі як Apple) після виборів Дональда Трампа в листопаді минулого року. Однак приплив руху x після виборів 2024 року був тимчасовим. А аналітики передбачили, що платформа соціальних мереж маски продовжить втрачати користувачів цього року.
X не зобов’язаний повідомляти активних користувачів за межами ЄС. Але у звіті Financial Times у вересні минулого року було враховано третю сторону аналітики, і було встановлено, що X втратив майже п’яту частину щоденної активної бази користувачів у США та третину щоденної активної бази користувачів у Великобританії.
Маск перестав бути улюбленим нащадком сучасної цивілізації і все більше сприймається як неадекватна і затемненняШість Трампа, намагаючись контролювати світ на основі дуже екзотичних уявлень. Його зига на інавгурації Трампа стала символом манії, яка заволоділа ним.
Давайте враховуємо протести проти Tesla у світі, що призвело до падіння маски компанії для виробництва електромобілів на цілих 71 відсоток. “Поки бренди заплямовані з назвою маски, я не бачу, як вони коли -небудь можуть відновитись”– Критики пишуть.
Мрія Марса виглядає лише луком на цьому тлі. І підтвердження маски необмеженої свободи слова перейшло легітимація агресії та підробки, які безконтрольно повторюються в x. Це змусило багатьох відмовитися від платформи, де, звичайно, багато іншого і корисного вмісту залишається та виробленим.