ЄС оштрафував німецького гігантського героя доставки на 329 мільйонів євро

8

Європейський Союз оштрафував німецького гіганта за продовольство героя та його іспанську дочірню компанію Glovo 329 мільйонів євро за порушення антимонопольних правил.

Європейський закон про антимонополію встановив, що в період з 2018 по 2022 рік герой доставки використовував свою частку в Глово для обмеження конкуренції.

Доставка придбала 94% акцій Glovo в липні 2022 року, але розслідування було зосереджено на період, перш ніж вона отримала повний контроль. Обидві компанії є важливими гравцями на європейському ринку доставки продуктів харчування.

Європейська комісія заявила, що обидві фірми визнали свою причетність до картеля і погодилися сплатити штрафи за вирішення справи. Доставка була оштрафована на 223 мільйони євро, а Глово – за 106 мільйонів євро.

“Такі картелі обмежують вибір для споживачів та ділових партнерів, зменшують можливості для працівників та зменшують стимули для конкуренції та інновацій”, – – сказав Європейська комісія.

“Ця справа важлива, оскільки такі дії здійснювались за допомогою антиконкурентного використання акцій героя доставки в Glovo”– – сказала глава ЄС для змагань, Тереза ​​Рібера.

Вона додала, що це перший раз, коли Комісія дозволила угоді, що обмежує свободу працівників переходити до конкурентів.

Погоджувався непохитним

Герой доставки та Глово погодилися не наймати працівників один одного, спочатку зосереджувались на менеджерах, але згодом поширюючи цю практику на всіх працівників, за винятком водіїв самостійної експедиції.

Обидві компанії також обмінялися комерційною конфіденційною інформацією про ціни та витрати електронної пошти та через WhatsApp.

Вони координували свої дії, щоб уникнути конкуренції в одних і тих же країнах, і домовились, до яких ринків прийде кожен з них, якби не один з них.

До липня 2020 року компанії повністю припинили конкуренцію, уникаючи перетинаючих ринків, обмежуючи вибір споживачів і, ймовірно, підвищують ціни.

Читайте також:  Запуск електронної картки пацієнта з 29 квітня

“Сьогоднішнє врегулювання дозволяє героєм доставки врахувати занепокоєння Європейської комісії, а також надати зацікавленим сторонам можливість рухатися далі” – сказала компанія.

ЗАЛИШИТИ КОМЕНТАР

Введіть свій коментар!
Введіть тут своє ім'я