Мер Тюбінгена, який носить ім’я на честь російського поета, зробив нове зображення профілю на своїй сторінці у Facebook. На ньому зображено лідера партії AfD Алісу Вайдель. Проте за цією кампанією немає жодної доброзичливої передвиборчої реклами. Суперечливий політик вирішив таким чином вступити в єдиноборство із чудовиськом популізму. І потрошить програму AfD.
Як Тузик грілку. Борис Палмер прикинувся Алісою Вайдель
Той, хто зараз переглядає сторінку 52-річного Бориса Палмера у Facebook, може збентежитись, глянувши на аватарку мера Тюбінгена. На ній зображено не сам Палмер (станом на 16 січня), а зовсім іншу особу. Це лідер AfD 45-річна Аліса Вайдель. Щоб не потурати збентеженню серед своїх послідовників, екс-зелений політик пояснює: «Я не Аліса Вайдель. Але я пояснюю програму kAfD».
Читайте також: Палмер: відхід із “зелених” був болючим
Поставити k перед AfD? Тут постає питання: чи не послизнувся Палмер на клавіатурі, випадково додавши “к”?
Відповідь на це питання можна знайти, прокрутивши по сторінці вниз до статей, які безпартійний мер, що носить ім’я російського поета Бориса Пастернака, опублікував за останні кілька днів.
Борис Палмер: Пенсійна програма АдГ – «економічна нісенітниця»
“kAfD” означає «немає альтернативи для Німеччини», як пояснює Палмер у своїх постах.
За цією фразою стоїть серія коментарів щодо передвиборної програми AfD на майбутніх федеральних виборах 23 лютого. Палмер, який завжди підкреслює, що не вірить у «демонізацію AfD та брандмауер» («Це тільки робить AfD сильніше»), у своїй серії публікує скріншоти із програми AfD. Потім він своїми словами пояснює, чому сформульовані там цілі “не можуть бути альтернативою Німеччині”.
На даний момент мер Тюбінгена проаналізував плани пенсійної політики партії, її позицію щодо податку на майно, в автоіндустрії тощо. Щодо пенсійного плану, він пише про «економічній нісенітниці». В останньому випадку, вимагаючи скасування податку на майно, він звинувачує AfD «досконалому відсутності досвіду». «Загалом, міська рада та муніципальна рада повністю відкидають це», – пише Палмер.
Могила для автопрому
А ось як він пише про позицію партії з болючої теми німецького автомобілебудування:
«Я не вірю в моральну деградацію AfD та її виборців. Але чи знають вони та Ілон Маск насправді, що kAfD хоче вирити могилу для нашої автомобільної промисловості? Дивно, що керівник компанії, яка виробляє тільки електромобілі, підтримує людей, які хочуть відкинути та перешкодити розвитку електромобілів.використовуючи такі хибні аргументи.
Почнемо з електрики, якої нібито немає. Використовуючи 20 кВт/год електроенергії, ви зможете проїхати 100 км. У середньому автомобіль проїжджає 12 000 км на рік. буде 10 мільйонів електромобілів (до цього числа нас відокремлює дев’ять мільйонів автомобілів). 25 мільярдів кВт/год електроенергії Це 25 ТВт·ч.
Таким чином, 6% електроенергії, що виробляється у Німеччині, може забезпечити харчування 10 мільйонів електромобілів. Нестача електроенергетичних потужностей – неосвічена вигадка AfD. Тільки за минулий рік приросту сонячної та вітрової енергії вистачило б для живлення десяти мільйонів електромобілів.
В інших своїх заявах KAfD стверджує, що зміна клімату не є результатом діяльності людини і що навколишнє середовище не відіграє ніякої ролі. Але деякі кобальтові копальні просто жахливі. акумуляторів, так що це не завдає жодної шкоди нашому громадському здоров’ю. щороку гинуть від вихлопних газів двигунів внутрішнього згоряння.
А що стосується економіки, то якщо ви чіплятиметеся за технологію, термін дії якої скоро закінчиться, і пропустіть наступну, ви опинитеся поза грою. Якщо Німеччина вироблятиме двигуни внутрішнього згоряння доти, доки вони не будуть закінчені, до 2050 року у нас буде Рурська область у Баден-Вюртемберг з руїнами заводів усюди. Це як Kodak та Nokia. Ті, хто упускає можливість інновацій, просто закриваються. Тому припинення будівництва зарядної інфраструктури завдає шкоди економіці.
Загалом ясно одне: для автомобільної промисловості та її працівників це не альтернатива для Німеччини».