Інноваційні нові технології в Гамбурзі дозволяють S -bahn визначати навантаження вагонів через датчики світла.
Нові технології в Гамбурзі: як S -бан дізнається про наявність вільних місць у вагонах
Пік ранкової години на головній станції Гамбург. Пасажири бачать на табло, в якому вагони є місця до прибуття поїзда. Магія? Ні – інноваційні нові технології в Гамбурзі під назвою Lightgate.
Легкі бар'єри замість обчислення пасажирів
Підказка полягає в революційній технології, розробленій у Гамбурзі. “Lightgate” вимірює за допомогою легких бар'єрів, скільки щоденного світла проникає через вікна поїздів, що приїжджають – і, виходячи з цього, робить висновки про кількість людей у машині.
Принцип геніально простий. Порожній потяг пропускає більше світла для датчиків. З заповненими відділами світла, набагато менше. Датчики були встановлені на доріжках відразу після станцій.
За останні 2 роки система дисплея була встановлена на 88% станцій. Точність аналізу становить понад 90%, а дані за лічені секунди передаються на центральний сервер, а потім за допомогою радіомовних комунікацій на платі платформи за принципом світлофора: зелені – вільні місця, жовте навантаження на середнє, червоні – повні вагони.
Нові технології: AI в Гамбурзі розширює можливості
Нещодавно S -бан представив інновації на станції Elbryukken. Як пояснила Юлія Куфус, відповідальна за проект, тепер штучний інтелект був пов'язаний з системою. Табло може дати прогнозам п'ять станцій вперед замість одного.
Це працює, оскільки AI порівнює поточну навантаження з накопиченим досвідом. На прохання пасажирів Hamburg HVV, табло на станціях S -bahn тепер додатково показано, де зупиняється автомобіль -подібно до поїздів довгих.
Оптимізація пасажирського руху та планування
Мета краще контролювати потік пасажирів. Хто бачить, що задній автомобіль більш порожній, у кращому випадку йде. Це сприяє більш рівномірному розповсюдженню, більш швидкому посадці та своєчасному від'їзду, що в кінцевому рахунку зменшує розчарування серед пасажирів.
Крім того, планування руху також виграє: Зібрані дані надають HVV більш точну інформацію про піковий годинник. Вони допомагають оптимізувати графіки або використовувати додаткові поїзди.
Як пояснив сенатор транспорту Гамбурга Анеса Тайаркса, У середньостроковій перспективі, в HVV, як і в довгому повідомленні, квитки можна запропонувати дешевше або дорожче, залежно від очікуваного навантаження системи.
Розвиток системи розпочався у 2018 році в Гамбурзі І був введений в експлуатацію в січні 2023 року. Берлін С -Бан використовував його з вересня 2024 року. За словами Яни Шредер, голови правління S -Bahn Hamburg, планується запровадити систему в інших містах, включаючи Франкфурт та Муніх.