SMM – що це

23
smm

SMM – це процес привернення уваги користувачів та потенційних покупців до продукції за допомогою розміщення реклами на соціальних платформах. Social media marketing передбачає комплекс заходів щодо просування компаній та вирішення інших бізнес-цілей через соціальні медіа. Замовити SMM варто у спеціалізованій компанії, так як багато досвіт в цій сфері має велике значення. Головною метою Маркетинг у соціальних мережах – є впізнаваність бренду.

Створення контенту, що вільно розповсюджується через соцмережі – головний вузловий пункт у SMM. Соціологи стверджують, що повідомлення у соціальних мережах викликають великий рівень довіри у споживачів товарів/послуг. Поради в соц. платформах надають чудовий вплив на цільову аудиторію.

У SMM використовуються оптимальні комунікаційні способи впливу потенційних покупців, що унеможливлює залучення незацікавлених людей.

Social media marketing знаходить застосування як для продажу товарів/послуг, а й поширенні засобів. ЗМІ набирають групу своїх передплатників, розміщуючи актуальний та захоплюючий контент в акаунтах соцмереж. Цілком відрізняється від SMM поняття соціальний маркетинг.

Методи SMM просування

Створення спільноти компанії, репутаційний менеджмент, брендинг, просування у блогосфері є різноманітними методами SMM. Основний процес у цьому заході – це постійне стеження динамікою зміни громадського інтересу, що є зародженню трендів.

У SMM розрізняють дві стратегії – відкрите чи приховане SMM-просування. Ефективний результат дає суміщене використане SMM із SEO.

Помилки у SMM

Наступні похибки були визначені фахівцями як найбільш грубі у SMM:

  • Надлишок контенту;
  • Відсутність зворотного зв’язку з передплатниками;
  • Одноманітність контенту;
  • Недотримання норм етики під час спілкування з користувачами;
  • Порушення законів та принципів діяльності;
  • Ігнорування скарг користувачів.

SMM в інтернеті

Платформи, за допомогою яких працюють фахівці у SMM, досить обмежені:

  1. Серед соцмереж виділяються Вконтакті, Фейсбук та інші.
  2. Професійні соцмережі – це  LinkedIn, Viadeo, та іншими.
  3. Блогосфера представлена ресурсами ЖЖ, Твіттер, Instagram, Ютуб, Pinterest та іншими.
Читайте також:  Копіпаст

Основні напрямки SMM-просування

Супровід SMM охоплює процеси широкого діапазону:

  • створення та просування пабліків, спільнот у медіа мережах, ведення мікроблогів;
  • проведення змагань, розіграшів, що стимулюють інтерес людей та залучають нові члени;
  • створення та розкрутка ігор, утиліт, додатків, що найбільш поширене у Вконтакті та Фейсбуці;
  • просування у спільнотах сайтів шляхом публікації статей, постів, оглядів, роботи на форумах/блогах;
  • проведення аналітичних робіт – моніторинг, аналіз мереж, створення стратегії просування.

Переваги SMM:

  • мінімум вкладень для розкручування;
  • вплив на широкі маси (велика аудиторія соцмереж);
  • ранжування (таргетинг) цільової аудиторії за певними параметрами;
  • тривалий ефект від просування у соц. медіа через поетапне напрацювання іміджу.

ЗАЛИШИТИ КОМЕНТАР

Введіть свій коментар!
Введіть тут своє ім'я




Введіть символи зображені вище :