Найдорожча помилка в історії Америки: вибір автомобільних доріг замість високої швидкості залізниць.
Що Америка смертельно відстає від Європи?
Це схоже на парадокс. Ми звикли до того, що Сполучені Штати наздоганяють Європу у всьому. У новому світлі все швидше, ніж у старому. Однак останні політичні новини з океану більше означають про повернення 19 століття до архаїчної політики, навіть тоді не принесли успіху в країну. Також є тривалі тенденції, які дозволяють нам зробити висновок: неправильно вибрана стратегія розвитку призводить до смертельних наслідків. Навіть у США. Ситуацію описали в його x -каналі технологічним експертом Оле Леманн. То що ж Америки смертельно відстає від Європи?
Європейці подорожують між великими містами вдвічі швидше і на набагато менше грошей.
Ось чому Європейська транспортна мережа залишає Америку далеко позаду.
Вся філософія транспорту тут і є різною
Після Другої світової війни Європа та Америка зробили кардинально інший вибір. Оле Леман привертає увагу на це. Європа була відбудована навколо розвинених громадських транспортних та залізничних мереж. А як щодо Америки? Знищення блоків бульдозерів під шосе та субсидованого зростання передмістя …
Результати цього вибору тепер очевидні:
Париж – Ліон (390 км): 2 години поїздом.
Вашингтон-Нью-Йорк (330 км): майже 3 години на найшвидший потяг Америки.
Дивно, але факт: сьогодні тренується по багатьох американських залізничних маршрутів повільніше, ніж 100 років тому.
Цей технологічний розрив стає економічною катастрофою для Америки.
Європа створила те, що Америка не може уявити. Європейці можуть жити в невеликих містах і швидко дістатися до великих транспортних центрів. А американці змушені проводити години в пробках і платити понад 10 тисяч доларів на рік за володіння автомобілем.
Колапс високошвидкісної залізниці в Каліфорнії чудово ілюструє транспортну дисфункцію Америки. Згідно з обіцянкою губернатора Каліфорнії, Гевіна Ньюма в 2008 році, Лос -Анджелес повинен був з'єднати елегантні поїзди з Сан -Франциско до 2020 року, що розвиватиме швидкість до 220 миль на годину.
Але … ми переїдемо до 2025 року. 9 мільярдів доларів було витрачено, і що залишилося? Розділ шляху в центральній долині Каліфорнії, яку ніхто не може використовувати.
Тим часом за той же період Іспанія побудувала понад 3 тис. Км високої швидкості залізниць. Китай побудував 40 000 км.
Що насправді вбиває транспортний потенціал Америки? За словами Лемана, це лобіювання для автомобільної та нафтової промисловості (мільярди, витрачених на боротьбу з залізничним транспортом); вантажні компанії, що володіють шляхом; застарілі правила безпеки.
Окрім Німбі, опозиція до нових проектів: опір місцевих жителів до будівництва чи інших змін інфраструктури на територіях, що прилягають до їхніх будинків.
Культурний менталітет не менш важливий
Європейці розглядають транспорт як суспільне блага, кожен повинен мати доступ. Американці вважають це особистою відповідальністю: ви самі повинні вирішити, як рухатися.
Ця різниця видно скрізь. У європейських містах 8 -річні діти безпечно йдуть на громадський транспорт. У більшості американських міст це було б немислимо і часто неможливо.
Тим часом, що, на вашу думку, відбувається, коли Америка хоче побудувати високошвидкісні залізничні лінії? Їм доведеться купувати поїзди в Європі.
Амтрак-швидкісні поїзди Acela були побудовані європейським консорціумом (Alstom-Bombardier). Америка більше не має внутрішніх можливостей для побудови сучасних пасажирських поїздів.
Європа також не перестала впроваджувати інновації. Останні французькі поїзди TGV скоротили час Паризького борда до 2 годин. У Німеччині зараз курсують поїзди водневого палива. Введені автоматизовані системи метро в різних країнах. Розробляється безперебійний перехресний продаж квитків.
Тим часом Америка радіє, коли базове обслуговування маршрутів починає фінансуватися.
Економічний ефект приголомшливий. Європейці витрачають близько 8% ВВП на транспорт. Американці? Майже 17%. Це трильйони доларів, які американці витрачають на неефективний транспорт, хоча вони можуть бути інвестовані в інші райони.
І поки Америка обговорює, чи фінансувати основні вдосконалення залізниць, Європа вже планує наступне покоління транспорту.
Технологія Maglev (поїзди з магнітною подушкою).
Мережа з нульовими викидами вуглецю до 2050 року.
Розклад, оптимізований за допомогою штучного інтелекту.
Трансконтинентальні сполуки високої швидкості.
Жорстока правда: транспортна система Америки десятиліттями стоїть за Європою
І технологічний розрив поглиблюється, не зменшується.
Йдеться не лише про те, щоб дістатися від точки А до точки B. Ми говоримо про якість життя, економічні можливості та чи будуєте ви майбутнє чи чіпляєтесь до минулого. Європа обрала майбутнє. Америка все ще живе в 1955 році.
Це було конспектом макета технологічного експерта та блогера Оле Леманна.