Лише за кілька днів після запуску виникли проблеми у поїздів «на водневій тязі» у Німеччині. Причому поїзди з новою технологією приводу ходять у Бранденбурзі лише з 15 грудня. У чому проблема?
Дефіцит водню: поїзди в Німеччині можуть зупинитися
Є проблеми з переходом на водневі потяги в Німеччині, на так звану Хайдекраутбан. Нові водневі поїзди строго обмежені серед проблем через поставки. Компанія-підрядник не може постачати достатню кількість водню.
Водневі поїзди курсують з 15 грудня так званою Хайдекраутбан, лінії RB27 між Берліном і Шмахтенхагеном або Гросс-Шенебеком.
Частиною концепції є спеціалізована воднева заправна станція у Басдорфі, яка забезпечує поїзди воднем місцевого виробництва.
Вже давно відомо, що ця АЗС поки що не може бути введена в експлуатацію на повну силу через складнощі з доставкою окремих комплектуючих.
Альтернативна концепція поки що себе не виправдовує
Щоб не відкладати запуск нових поїздів, оператори вигадали альтернативну концепцію переходу.
Компанія-підрядник доставлятиме водень і заправлятиме поїзди прямо з танкерів.
На думку ВББ, це трудомістко і моторошно, але в принципі операцію можна реалізувати і за цим планом.
Але «План Б» зараз теж не працює. За даними ВББ, компанія-підрядник Enertrag в даний момент не може забезпечити достатню кількість водню.
Ось чому зараз «Неминуче діють обмеження на пропозицію на сході Бранденбурга». Для підтримки роботи на Хайдекраутбані нині використовуються акумуляторний поїзд та два дизельні поїзди мережі Східного Бранденбурга. В результаті, наприклад, на лінії RB26 між Берліном і Костшин діє знижена пропозиція.
Шукають водень
Пошук альтернативних джерел водню «іде повним ходом»обнадіяла пасажирів VBB Як тільки надійде свіжий водень, подачу можна знову збільшити.