Німецькі автобани перетворюються на електростанції

6

Федеральне міністерство транспорту розкрило масштабний план. Штучний інтелект вже шукає найкращі місця для встановлення.

Німецькі автобани перетворюються на електростанції

Чверть мільйона ділянок уздовж автобанів Німеччини готові змінитись. Федеральне міністерство цифрових технологій та транспорту розкрило масштаби можливої ​​сонячної революції — німецькі автобани перетворюються на електростанції.

Завдання прорахували у Федеральному дорожньо-дослідному інституті (BASt). Експерти схрестили сучасні моделі сонячного випромінювання із просунутою геоінформаційною системою. Тепер кожен метр узбіччя перевірено на можливості розміщення для сонячних батарей.

Німецькі автобани перетворюються на електростанції

Закон розчистив шлях ще 2023-го. Тепер установка панелей на автобанах і вздовж них відбувається за спрощеною схемою. Кожна нова ділянка дороги проектується з урахуванням можливості розміщення сонячних станцій.

Німецькі автобани. Фото: linerpics/shutterstock.com

До справи долучилася державна компанія Autobahn GmbH. Вона складає докладну карту всіх підходящих майданчиків. Компанія вирішує: будувати станції самостійно чи залучити інвесторів – від муніципалітетів до приватних компаній.

Сузанна Хенкель, держсекретар Федерального міністерства цифрових технологій та транспорту:

«Загалом було зареєстровано близько 250 000 потенційно підходящих площ для отримання сонячної енергії вздовж наших федеральних автомагістралей. Це відповідає загальному потенціалу у двозначному діапазоні гігават. Ми хочемо використати цей потенціал… Тепер разом з Autobahn GmbH ми оперативно ініціюємо такі кроки, необхідні для практичного застосування».

Сюрприз зробила штучна розвідка. У BASt запустили нейромережі для пошуку найперспективніших місць. Машинний алгоритм уточнює розрахунки.

Унів.-проф. д-р інж. хабив. Маркус Езер, президент BASt:

«Електромобільність робить особливо важливий внесок у скорочення викидів CO2.… Одним із підходів до забезпечення необхідною енергією поблизу споживачів та розвантаження мережі є використання придорожніх площ. Було досліджено всі площі вздовж федеральних автомагістралей по всій країні».

Інженери об'єднали розрізнені ділянки у єдині енергетичні комплекси. Це дозволить підключати їх до мережі одним кабелем так дешевше і простіше.

Читайте також:  Три чверті громадян виступають за відставку Ламбрехта

На кону – розвиток електромобілів.

ЗАЛИШИТИ КОМЕНТАР

Введіть свій коментар!
Введіть тут своє ім'я