Багато компаній хочуть, щоб їхні працівники виділялися, тож шукають, де можна зробити брендування спецодягу. Нанесення логотипів на речі має особливий попит. Воно цікаве як приватним підприємцям, так і звичайним людям, які знають чого хочуть і не бояться експериментувати з гардеробом. Головне вибрати оптимальний метод нанесення логотипу на одяг відповідно до умов його експлуатації та типу тканини.
Існує велика кількість варіантів, як перенести картинку чи орнамент на матеріал. Найчастіше використовується 10 найефективніших технік.
Шовкографія
Метод полягає у прямій передачі картинки з друкованої форми на тканину. Майстер використовує різні спеціальні барвники. Підбираються яскраві кольори та відтінки. Шовкографія вважається найбільш бюджетним варіантом. Його зазвичай вибираю ті, хто робить замовлення більш ніж на 50 екземплярів.
Переваги:
- універсальність;
- доступність;
- яскравість;
- наявність ефектів.
Досвідчені фахівці додають картинкам ворсистість та інші фактури.
Шовкотрансфер
Є такі способи нанесення логотипу, які дозволяють розмістити зображення у важкодоступних місцях, наприклад біля швів. До них належить шовкотрансфер. Картинку в дзеркальному вигляді друкують шовкографічною технікою на спеціальному папері. Далі логотип переноситься на поверхню речі із застосуванням термопресу. Переваги: яскраві кольори, можливість нанесення великого малюнка, відображення напівтонів. Метод дозволяє надрукувати навіть ледь помітні візерунки.
Вишивка
Найбільш надійним та трудомістким способом нанесення логотипів вважається вишивка. Вона виконується спеціальною машинкою. Майстер працює з програмою вишивки та завантажує її в обладнання. Перед ним стоїть лише одне завдання – контроль технологічного процесу.
Вишивку можна нанести на спецодяг чи будь-який інший виріб, також на шеврон. Вона відрізняється довговічністю та стійкістю до механічного впливу. Вишитий логотип не вигоряє навіть при тривалому впливі ультрафіолетових променів і не змінює зовнішній вигляд після хімчистки.
Тиснення
Сучасні методи нанесення логотипу на спецодяг відрізняються за ціною та якістю. Одним із ефективних способів є тиснення на шкірі. Майстер виготовляє кліше та використовує його в роботі. Малюнок наноситься на матеріал завдяки заготівлі.
Тиснення логотипу на шкірі виглядає презентабельно та дозволяє персоналізувати одяг, щоденник, портмоне та інші вироби.
Прямий цифровий друк
Малюнок наноситься за допомогою спеціального принтера. Він впливає безпосередньо на виріб: чорнило дозволяє на готовій речі «набити» гарний та яскравий логотип. Ця техніка застосовується у сфері текстилю.
Основними плюсами є швидкість друку та цінова доступність методу. Ще одна перевага – фотографічна якість.
Сублімаційний друк
Вибраний логотип наноситься на папір за допомогою сублімаційних чорнил та принтера. Малюнок переноситься на матеріал. У цьому використовується термопресс. Основна сфера застосування – текстиль світлих кольорів. Це означає, що підходять для друкування футболки зі складом 100% поліестер білого кольору.
Плюси:
- промальовування дрібних елементів;
- чіткість зображення;
- непомітність фарби на дотик;
- дешевизна.
Сублімаційний метод вважається практично вічним, оскільки відбувається фарбування волокон матеріалу.
Термоперенесення (Флекс/Флок)
Способи нанесення логотипу на тканину Флекс та Флок мають особливий попит. Друк термоплівками підходить для будь-яких стабільних матеріалів. Флок відрізняється бархатистістю та незначною опуклістю. Він має клейку основу. Якщо розглядати Флекс, то клейончастий матеріал гладкий. Його заздалегідь вирізають за розміром картинки.
Найсуттєвіший плюс – оперативність виготовлення. Реч з логотипом, нанесеним способом термоперенесення, витримує близько 50 прань. Яскраві зображення, колір насичений. За допомогою методики можна досягти високої точності деталізації великих елементів малюнка.
Додатковими можливостями вважаються: голограма, блискітки, металік.
Фольгування
Техніка досить складна: наноситься глянсова металізована плівка на річ. Це потрібно робити дуже обережно, щоб логотип вийде рівним та чітким.
Можливі кольори для нанесення фольгованих логотипів на матеріали та спецодяг:
- бронзовий;
- червоний;
- зелений;
- синій;
- золотий;
- срібний.
Останнім часом дуже популярне гаряче фольгування. Його застосовують на предметах і матеріалах, здатних витримати високі температури, на відміну холодного, яке до них не стійке.
Травлення
Дуже складний, але результативний метод нанесення логотипу. Його суть полягає в тому, що волокна забарвленої тканини знебарвлюються. Малюнок виходить м’яким та привабливим. Основна перевага – акуратне та точне зображення.
За допомогою травлення одяг мінімально схильний до механічних та інших впливів. Логотип не змінює колір, форму та не деформується з часом.
Шеврон
Це найпопулярніший метод нанесення малюнків на речі. Крім логотипів, можна зробити друк ПІБ та іншої інформації на головних уборах або спецодязі. Логотип наноситься на шеврон, потім фіксується на виробі. Його можна приклеїти чи пришити.
Це були найпопулярніші способи нанесення логотипу на одяг. Якщо ви не знаєте, який буде оптимальним для брендування у вашому випадку, проконсультуйтеся з фахівцями.