Звинувачення у порушеннях на заводі «Тесли» переросли у масштабний конфлікт
Маск назвав ЗМІ каналізацією
Новинні заголовки рясніють черговою сенсацією «Маск назвав ЗМІ каналізацією». Це вже нікого особливо не дивує.
На околиці Остіна височіє гігантський завод «Тесли» — гордість американського автопрому та предмет роздратування екологів. Саме тут, за даними The Wall Street Journal, відбуваються події, гідні фільму-катастрофи:
- у міську каналізацію ллються неочищені стоки;
- ливарні печі викидають у повітря отруйний дим;
- у спеціальному ставку-відстійнику плескається токсична жижа.
За лаштунками виробництва колишні співробітники заводу малюють похмуру картину того, що відбувається. На очах розгорталася справжня виробнича драма:
- керівники відмахувалися від тривожних сигналів;
- робітники мовчали зі страху втратити місця;
- екологи під тиском підписували липові звіти.
Маск назвав ЗМІ каналізацією
Поки олень біля ставка-відстійника ставав символом екологічної катастрофи, в кабінетах чиновників зашелестіли папери. Агентство з охорони навколишнього середовища розпочало розслідування.
У своєму фірмовому стилі глава «Тесли» не став особливо церемонитися з журналістами:
“Традиційні ЗМІ – це стічна труба брехні”.
Він різко обрушився на The Wall Street Journal із нищівною критикою, натякаючи на політичне замовлення. І недарма — за кілька місяців до президентських виборів кожен такий скандал може коштувати мільярди.
Битва Маска з пресою розпочалася не вчора. Ось події останніх років:
- “Нью-Йорк Таймс” звинуватила його в маніпуляціях на біржі;
- «Вашингтон Пост» розкритикувала умови праці у «Теслі»;
- «Рейтер» засумнівався у безпеці автопілота;
- The Wall Street Journal регулярно публікує розслідування про компанії мільярдера.
Історія з техаським заводом може стати поворотною точкою у відносинах між технологічними гігантами та традиційними ЗМІ. На кону не лише репутація «Тесли», а й майбутнє екологічного контролю у промисловості.