“Кадилак” планує зібрати зірковий склад для старту в перегонах у 2026 році. Нова команда “Формули-1” – “Кадилак” – незабаром почне формувати склад пілотів. Її дебют заплановано на сезон-2026.
За інформацією Autosport, під час уїк-енду Гран-прі Великобританії (4–6 липня) представники команди планують переговори з першим пілотом.
Другий вибір може визначитися ближче до вересня
Основним кандидатом на одне з місць у команді зараз вважається резервний гонщик “Мерседеса” Валттері Боттас, який раніше вже виступав за “Мерседес” та “Альфа Ромео”.
Раніше фаворитом вважався екс-пілот “Ред Булл” Серхіо Перес, але зараз, зважаючи на все, фін випереджає його в списку пріоритетів команди.
Не виключено, що стратегія “Каділака” включає запрошення одразу двох досвідчених гонщиків.
У такому разі Перес та Боттас можуть стати напарниками. Проте між ними може розгорнутися боротьба за єдине вакантне місце, якщо команда вирішить зробити ставку на одного ветерана і одного молодого пілота.
У разі цього сценарію основним претендентом на другий кокпіт називають резервного пілота “Астон Мартіна” Феліпе Друговича.
Зазначимо, що обидва гонщики були відмінними іншими опціями у своїх командах до цього. Боттас працював у “Мерседес” із Льюїсом Хемілтоном, а Перес допомагав Максу Ферстаппену в “Ред Булл”.
Боттас готується до повернення
Раніше повідомляли, що Валттері Боттас взяв участь у тестах Мерседес на трасі Поль Рікар у Франції, де пілотував болід 2020 року.
Ці заїзди стали частиною його програми підготовки до сезону-2025.
Раніше фін вже брав участь у тестах інших команд, включаючи “Макларен”, де у 2023 році керував сучасним болідом.
Така практика пов’язана з тим, що резервні пілоти “Мерседеса” можуть бути залучені до тестів усіх команд, які використовують силові установки німецького концерну.
На 2025-й для Боттаса розроблена велика програма тестів, спрямована на підтримку гоночної форми, що дозволяє йому бути готовим до заміни основного пілота, якщо буде потрібно.