Два найкращі другі пілоти “Формули-1” можуть опинитися в одній команді

6
Формула-1

“Кадилак” планує зібрати зірковий склад для старту в перегонах у 2026 році. Нова команда “Формули-1” – “Кадилак” – незабаром почне формувати склад пілотів. Її дебют заплановано на сезон-2026.

За інформацією Autosport, під час уїк-енду Гран-прі Великобританії (4–6 липня) представники команди планують переговори з першим пілотом.

Другий вибір може визначитися ближче до вересня

Основним кандидатом на одне з місць у команді зараз вважається резервний гонщик “Мерседеса” Валттері Боттас, який раніше вже виступав за “Мерседес” та “Альфа Ромео”.

Раніше фаворитом вважався екс-пілот “Ред Булл” Серхіо Перес, але зараз, зважаючи на все, фін випереджає його в списку пріоритетів команди.

Не виключено, що стратегія “Каділака” включає запрошення одразу двох досвідчених гонщиків.

У такому разі Перес та Боттас можуть стати напарниками. Проте між ними може розгорнутися боротьба за єдине вакантне місце, якщо команда вирішить зробити ставку на одного ветерана і одного молодого пілота.

У разі цього сценарію основним претендентом на другий кокпіт називають резервного пілота “Астон Мартіна” Феліпе Друговича.

Зазначимо, що обидва гонщики були відмінними іншими опціями у своїх командах до цього. Боттас працював у “Мерседес” із Льюїсом Хемілтоном, а Перес допомагав Максу Ферстаппену в “Ред Булл”.

Боттас готується до повернення

Раніше повідомляли, що Валттері Боттас взяв участь у тестах Мерседес на трасі Поль Рікар у Франції, де пілотував болід 2020 року.

Ці заїзди стали частиною його програми підготовки до сезону-2025.

Раніше фін вже брав участь у тестах інших команд, включаючи “Макларен”, де у 2023 році керував сучасним болідом.

Така практика пов’язана з тим, що резервні пілоти “Мерседеса” можуть бути залучені до тестів усіх команд, які використовують силові установки німецького концерну.

Читайте також:  Як чоловікові схуднути в ногах - і як можна прибрати зайвий жир із ляшок?

На 2025-й для Боттаса розроблена велика програма тестів, спрямована на підтримку гоночної форми, що дозволяє йому бути готовим до заміни основного пілота, якщо буде потрібно.

ЗАЛИШИТИ КОМЕНТАР

Введіть свій коментар!
Введіть тут своє ім'я