У сучасному цифровому світі інформація на людину надходить безперервним потоком. І ніхто не в змозі усвідомити її абсолютно всю. Тому люди бажають знати виключно факти та розуміти їх. Деякі мають бажання ділитися інформацією та обговорити її. Саме цим в соцмережах і займаються блогери.
Хто такий блогер
Блогери у сучасному світі виконують роль пояснювачів. Їх думка, висловлювання та погляди стають усе важливішими для користувачів. Вони не лише рекламують продукти, але і впливають на цінності та світогляд користувачів. А все тому, що довіра до інфлюенсерів стає більшою. Молодь бажає отримувати перевірену інформацію та дізнаватися думки впливових особистостей. Сучасні користувачі вільніші у своїх висловлюваннях в соцмережах. Завдяки інтернету вони мають доступ до улюблених речей, розваг (наприклад, vipcasino ua) тощо.
Всім уже давно набридла безособовість та упередженість традиційної журналістики. Сучасна людина прагне до суб’єктивізму.
Причиною високої довіри до контенту у соцмережах і блогерів є те, що люди сьогодні не лише споживають медіаконтент, а й стають активними його творцями. Традиційна вертикальна модель передачі інформації вже не працює. Сьогодні вона стала горизонтальною. Люди хочуть, щоб їх думки та бажання почули. Вони хочуть впливати на зміст цього контенту. Подібна влада над інформацією, спонукає людей:
- активно реагувати;
- обговорювати інформацію;
- ділитися думкою;
- чекати на відповідь улюбленого блогера.
Соцмережі спонукають до якісних змін у суспільстві. Блогери закликають велику аудиторію:
- підписувати важливі петиції;
- запускати соціально вагомі флешмоби;
- розв’язувати важливі проблеми: домашнє насилля, порушення прав людини тощо.
Проте без наявності активної групи людей, які виходять для обговорення проблем, проведення переговорів, організації акцій, просування законопроєктів, прийнятті участі у конференціях, всі ці «віртуальні» реакції нічого не значать.
ЗМІ та блогерство
У більшості випадків просування інформації через ЗМІ залишається важливим, навіть якщо блогер максимально ефективний у поширенні інформації. Все тому, що у демократичних країнах влада реагує на ініціативи, коли на них тиснуть представники ЗМІ. Блогер може бути популярним, але значна частина населення може не знати про нього чи не користуватися соцмережами. Чекати на успіх ініціативи, якщо людина розповсюджує інформацію тільки через соцмережі, не дуже розумно.
Соцмережі та блогінг мають всі шанси зайняти велику частину інфо-простору. Завдяки соціальним мережам можливо досить швидко та ефективно донести до аудиторії свою позицію та отримати зворотний зв’язок. Формат живого спілкування з аудиторією буде продовжувати набирати популярність серед молодого покоління і надалі.