Британський медіарегулятор зафіксував порушення правил мовлення з боку RT

46
Ofcom

Регулятор заявив, що порушення були серйозними та неодноразовими, і будуть розглянуті щодо накладення санкцій.

Британський медіарегулятор Ofcom заявив, що російський канал новин RT не дотримувався належної неупередженості при висвітленні конфлікту в Україні.

«Ofcom вважає, що ці порушення були серйозними і неодноразовими, і ми маємо намір розглянути їх щодо накладання санкцій», – заявив регулятор.

У березні Ofcom припинив дію ліцензії RT.

Анулюючи ліцензію каналу на мовлення у Великій Британії, Ofcom вказав на зв’язки RT з Кремлем.

Регулятор, зокрема, наголосив, що RT отримував фінансування від російської держави.

Ofcom порушив 29 розслідувань щодо RT після скарг глядачів та власного моніторингу каналу. Порушення стосувалися висвітлення конфлікту в Україні наприкінці лютого та на початку березня.

Читайте також:  Рон ДеСантіс кине виклик Джо Байдену під час виборів 2024 року

ЗАЛИШИТИ КОМЕНТАР

Введіть свій коментар!
Введіть тут своє ім'я