Перевищення швидкості та вживання алкоголю є основними причинами аварій у Німеччині. Нова статистика показує, що вони найчастіше викликані помилками молодих і літніх водіїв. Тоді як люди середнього віку їздять набагато обережніше.
З них:
- 45 000 – віком від 18 до 24 років;
- 205 000 — від 25 до 64 років;
- 48 000 – старше 65 років.
Хоча частка молодих водіїв менша, вони, швидше за все, є такими головні винуватці аварій. За статистикою, 65,9% Водії цієї категорії визнані винуватцями ДТП з постраждалими людьми.
Цікаво, що схожа ситуація і серед літніх водіїв. 68,4% учасників ДТП старше 65 років були головними винуватцями. Для порівняння, серед водіїв середнього віку така цифра лише 52,3%.
Чому молоді та літні водії небезпечніші?
Причини аварій у Німеччині: експерти пояснюють це по-різному.
Молоді люди часто не мають достатнього досвіду та почуття відповідальності. Їм важко правильно оцінити ризик і передбачити поведінку інших учасників дорожнього руху. Крім того, молоді водії частіше не дотримуються дистанції, перевищують швидкість і сідають за кермо після вживання алкоголю.
Літні водії часто стикаються з фізичними обмеженнями: затуманення зору, уповільнена реакція та зниження концентрації. Все це підвищує ймовірність помилок на дорозі, особливо в щільному міському трафіку.
Вживання алкоголю за кермом: відповідальність і для пасажирів
Німецька влада приділяє особливу увагу алкоголю. Навіть невеликий рівень алкоголю в крові може призвести до до втрати водійських прав та штрафу до 500 євро.
Крім того, відповідальність несуть і пасажири якщо вони свідомо допустили п’яного водія за кермо автомобіля. У цьому випадку їм також може загрожувати штраф і тимчасове позбавлення прав.
Профілактика та виховання
Німеччина активно працює над зниженням аварійності серед молоді. Наприклад, програми Begleites Fahren («водіння з супроводом») дозволяють почати практику водіння в 17 років під наглядом досвідченого наставника. Це допоможе вам отримати досвід перед отриманням повних водійських прав.
Крім того, автошколи Німеччини посилюють увагу до психології поведінки на дорозі та ризиків, пов’язаних зі швидкістю. На федеральному рівні та серед студентів проводяться кампанії, спрямовані на підвищення обізнаності з безпеки.






















