Смуга розгону в Німеччині: правила і заборони

7

Смуга прискорення здається безпечним місцем, щоб уповільнити та зорієнтуватися. Але в реальності Зупинка тут майже завжди заборонена.

Як зазначає найбільший автоклуб країни ADAC, саме в цій смузі водій має можливість безпечно адаптуватися до ритму руху. Іншими словами, Чим плавніше та швидше швидкість на смузі прискорення, тим безпечніше інтегруватися в потік.

Чому ти не можеш зупинитися?

Незважаючи на часті сумніви водіїв, зупинка на смузі розгону майже завжди заборонена. Це не місце для роздумів чи очікування вільного часу. Правила вимагають, щоб автомобіліст вписувався в потік, щоб не заважати основному руху – він має пріоритет.

Якщо водій не встиг перестроїтися до кінця смуги, зупинятися не можна. Фахівці ADAC радять у таких випадках рухатися далі по узбіччю, поки не буде безпечно повернутися до струмка. Паркування на смузі розгону не тільки створює аварійну ситуацію, але й може призвести до штрафу.

Винятки з правил

Однак німецькі закони передбачають рідкісні ситуації, коли зупинка все ж дозволена. Мова йде про випадки крайньої необхідності – напр. у разі поломки автомобіля або раптового погіршення самопочуття водія. Тоді зупинка вважається вимушеною і не порушує закону, якщо водій показав знак аварійки та увімкнув аварійну світлову сигналізацію.

Однак такі ситуації є винятком, а не правилом, нагадує echo24. У звичайних умовах водій повинен виїжджати на автобан так, щоб зупинка взагалі не була потрібною.

Що радять фахівці

Інструктори німецьких автошкіл нагадують: смуга розгону є немає місця для експериментів. Краще заздалегідь оцінити ситуацію на дорозі і вибрати правильний момент, щоб включитися в потік.

Важливо пам’ятати, що зупинка на трасі будь-де, крім аварійної смуги, є порушенням закону. Навіть невелика затримка може призвести до аварії, особливо в інтенсивному русі.

Читайте також:  Як створити сторінку у Wikipedia: покроковий гід для новачків і не тільки

ЗАЛИШИТИ КОМЕНТАР

Введіть свій коментар!
Введіть тут своє ім'я