Duvr та Eurotonnel оголосили про стартові дати нових паспортів – дата вступу

9

Пасажири автомобілів, що йдуть з Великобританії до Франції, а далі до інших європейських країн не одразу піддаватимуться біометричним прикордонним чекам, які повинні розпочатися 12 жовтня.

Duvr та Eurotonnel оголосили про стартові дати нових паспортів – дата вступу

Порт Duvr та Eurotoll (Le Shuttle, який контролюється GetLink) підтвердив, що впровадження системи входу/виходу ЄС (EES) спочатку вплине на лише пасажирів автобусів (DUVR), а також автобуси та товари (Eurotonel) після його офіційного запуску 12 жовтня.

Система EES зареєструє всі входи та поїздки, автоматично відстежуючи час, проведений у Шенгенній зоні, щоб гарантувати дотримання правила, що дозволяє залишитися протягом 90 днів протягом будь-якого 180-денного періоду.

Завдяки складності цієї ІТ -інфраструктури, запуск EES був перенесений кілька разів. Нова дата – 12 жовтня 2025 року, але минулого року комісія запропонувала поетапний підхід, щоб не всі прикордонні пункти були введені в дію одночасно.

Усі пасажири, що проходять через порти, не будуть розповсюджені з самого початку: DUVR та термінали Eurotonnel у Фолкстоні та Кале обрали власний поетапний підхід.

Порт Дювр

Представник порту Дювр, де проводяться паралельні перевірки на кордоні з країнами Шенгенської зони, заявив, що 12 жовтня перевіри в рамках Шенгенської зони розпочнуться лише для пасажирів, які подорожують автобусами.

Решта транспорту, включаючи тисячі пасажирів автомобілів, які їздять сюди щодня, підпадають під нову систему з 1 листопада.

Починаючи з 12 жовтня, пасажирам, які приїжджають до DUVR автобусами, доведеться пройти спеціально побудовану зону реєстрації західних доків. Пасажири вийдуть з автобуса, зареєструються в спеціальних кіосках EES, пропускають паспорт -контроль у новому залі та знову сісти на автобус, який буде запечатаний та відправлений на поромний термін.

Читайте також:  Селенський закликав до вступу до ЄС

Представник компанії заявив, що для пасажирів автобусів буде надано 12 незалежних кіосків реєстрації, а для пасажирів автомобілів – 72 кіоск.

Довіра також заявила, що йому повідомили, що французька влада “забезпечить необхідну кількість персоналу для контролю інтенсивності руху”.

Влада порту також заявила, що пасажири, звільнені від перевірки ЄЕС, включаючи громадян ЄС/Шенген, а також громадяни країн, які не входять до ЄС, а юридично проживають у Франції та інших державах ЄС/Шенгенна зона, повинні пропустити перевірку ЄЕС та “перейти безпосередньо до кордону для тесту”.

Кордон між Великобританією та Францією тривалий час вважався одним з найбільших потенційно проблематичних місць через велику кількість пасажирів та пов'язаних з цим перевірок кордонів.

Порт DUVR вважається особливо проблематичним – після Brexit довгі лінії вже спостерігалися в пікові години, і його жорсткість ускладнила встановлення необхідної нової інфраструктури.

Фото: Peter B / Pexels.com

Євротонне

На терміналі Eurotonnel “Реалізація системи розпочнеться з вантажного та автобусного трафіку” 12 жовтня. “Пасажир з’явиться через кілька тижнів, точна дата початку буде підтверджена французькою владою”, – сказав представник.

Загалом на терміналах євротонне було встановлено 224 біометричні кіоски, з яких 106 – у Фолкстоні і 118 – у калі.

Eurotunnnel також заявив, що особи, звільнені від ЕС (громадяни/шенгенські зони ЄС, жителі зони ЄС/Шенген) просто не пройдуть через зону реєстрації ЄЕС і не піде на кордон.

“Після прибуття транспортного засобу до терміналу всі пасажири, незалежно від статусу, реєструються в кіоскі. У разі підтвердження громадянства ЄС транспортний засіб продовжуватиме рухатися, не переїжджаючи до області біометричних даних EES”, – сказав представник.

Представник додав, що термінали Eurotonnel зможуть обробляти до 550 транспортних засобів на годину, “розміщуючи близько 1500 пасажирів”.

Читайте також:  Чому Росія розпочала війну: версія Дмитра Медведєва

Eurotonnel інвестував 80 мільйонів євро в нову інфраструктуру ЄЕС.

“Ми використовуємо штучний інтелект завдяки цифровому подвійному подвійному, створеному нами для моделювання потоків пасажирів у години піків та в різних умовах. Це моделювання допомогло визначити оптимальну кількість смуг ЕЕС, необхідних для підтримки безперебійного руху як на терміналах, так і на сусідніх шосе”, – додали вони.

Побоювання було висловлено, що уповільнення руху в Даврі та на терміналі Євротонну може призвести до формування великих перевантажень у Великобританії. Однак портова влада зможе призупинити чеки на короткі періоди, якщо ситуація стане критичною.

Аеропорти

Французькі аеропорти також використовуватимуть поетапну реалізацію системи, але на момент написання статті Французьке міністерство внутрішніх справ заявило, що все ще роз'яснює деталі того, як і коли кожен аеропорт починає користуватися системою.

Загалом, очікується, що аеропорти не представлятимуть такої серйозної проблеми, як DUVR та Folkston пропуску, хоча це може призвести до більш тривалих черг на паспортному контролі.

Інформаційні кампанії

Компанія Le Shuttle, яка працює в Eurotonnel, повідомляє, що забезпечить пасажирів, а клієнти вантажного транспорту отримають “спеціальну інформацію про новий процес для водіїв з країн, які не входять до ЄС”.

Міністерство внутрішніх справ також повинно незабаром розпочати комунікаційну кампанію, щоб допомогти британським мандрівникам підготуватися до нових чеків на кордоні з ЄС.

ЗАЛИШИТИ КОМЕНТАР

Введіть свій коментар!
Введіть тут своє ім'я