Неймовірно потужний суперкар представили в Малайзії

11
Bufori CS8

У Малайзії було представлено перший суперкар місцевого виробництва в камуфляжі, пише портал Paul Tan.

Bufori CS8

Класичне купе оснащене двигуном V8 потужністю 810 л.

Ціни оголосять лише наступного тижня, проте аматорам заощадити навіть дивитися у його бік не рекомендують.

Кузов Bufori виготовлений з вуглеволокна та кевлару. Під довгим капотом встановлений двигун об’ємом 6,4 л. Він збудований на базі американського HEMI. У Малайзії замінили внутрішні деталі на посилені ковані та додали наддув.

Тяга на задні колеса йде через восьмиступінчасту автоматичну коробку з гідротрансформатором та диференціал підвищеного тертя. Максимальна швидкість – 330 км/год. Розгін до “сотки” – три секунди. Споряджена маса – 1550 кг.

Bufori CS8

Шини Michelin Pilot Sport Cup 2R одягнені на ковані 19-дюймові диски. Об’єм багажника – 252 л.

У оснащення купе Gran Turismo входять шкіряні крісла Recaro з електрорегулюваннями, мультимедійна система з підтримкою Android Auto та Apple CarPlay, датчики світла та дощу, бездротова зарядка смартфона, двозонний клімат-контроль та навіть комплекс помічників водія з адаптивним круїз-контролем.

Потенційним покупцям пропонують на свій смак укомплектувати, обробити та пофарбувати машину. Можна вибрати і двигуни. Є варіанти від 320 “коней”.

Bufori CS8

Дуже дешевий та дуже маленький – Geely показала електрокар “Смурф”

Компанія Geely готує до запуску новинку під своїм суббрендом Livan – супердешевий та маленький електромобіль Smurf, пише Tochka.by. Коштуватиме малятко як уживаний мотоцикл, всього близько $5000.

Салон у електрокара такий самий, як у іншої моделі Geely – ультрабюджетної Panda Mini. З нею ж Smurf ідентичний і щодо техніки.

Довжина, ширина та висота мікрокара – 3100×1558×1610 мм відповідно. Колісна база – 2015 мм, а споряджена вага – всього 815 кг. Натомість салон розрахований на чотирьох.

Читайте також:  Чому дизельні авто вважаються витривалішими, ніж бензинові?

Bufori CS8

Електромотор має потужність 40 л. та розгін до 100 км/год. Літій-залізо-фосфатна тягова батарея ємністю трохи більше 17 кВт·год забезпечить пробіг до 200 км на одній зарядці.

У Smurf восьмидюймовий центральний дисплей, мультимедійна система, панель приладів з діагоналлю 9,2 дюйма і маленька панель управління замість центрального тунелю.

Обіцяють у салоні кондиціонер та мобільний додаток для віддаленого керування – відкриття/закриття дверей та багажника, наприклад.

ЗАЛИШИТИ КОМЕНТАР

Введіть свій коментар!
Введіть тут своє ім'я