Черги для лікарів Німеччини можуть зникнути. AI допоможе пацієнтам швидко дістатися до прийому та покращити роботу клініки. Деталі в матеріалі.
У Німеччині важче потрапити на зустріч із загальною практикою. Очікування може розтягуватися на тижні, а сам візит триває кілька хвилин. Причина полягає в збільшенні навантаження на лікарів та зменшення кількості фахівців.

Проти цієї кризи, компанія Верно здоров'язаснований колишнім ортопедом Тимо родепропонує рішення – впровадження штучного інтелекту в щоденній роботі клініки.
Як AI допоможе пацієнтам
Eterno Health керує медичними центрами в Гамбурзі, Франкфурті та Берліні. Їх платформа AI-Cloudy AI-це вже використовується в більш ніж 1000 практиках по всій Німеччині. Мета полягає в тому, щоб вивантажити лікарів із звичайних завдань, прискорити обслуговування пацієнтів та зробити роботу медичних установ більш ефективними.
Розумна система запису (відвідайте AI)
Алгоритм аналізує близько 30 параметрів – з історії візитів до прогнозу погоди – і прогнозує, чи прийде пацієнт на прийом. Якщо ймовірність низька, система нагадує про запис або використовує “перезапис”, що слідує за прикладом авіакомпаній.
Результат: пацієнти швидше отримують безкоштовні слоти. І лікарі мінімізують “порожні вікна” у графіці.
Автоматична документація
Зараз лікарі змушені вводити дані до комп'ютера паралельно з прийомом, що скорочує час спілкування з пацієнтом. Надалі помічник “слухача” на основі ШІ зможе записати ключову інформацію, формувати протоколи та медичні листи. Дані будуть збережені лише за згодою пацієнта, і лікар зможе її редагувати.
Інші цифрові інновації
-
Телефон AI – автоматичне сортування дзвінків з пріоритетним для аварійних випадків;
-
Інтернет -анамнез – заповнення даних про стан здоров'я перед візитом;
-
Інтелектуальна триажна система – визначення терміновості прийому;
-
Віртуальний медичний бот – Можливість отримувати рецепти чи сертифікати без особистого візиту.
Більше часу для спілкування з лікарем?
Незважаючи на побоювання, що технологія замінить людський контакт, зворотне схвалює зворотну: оцифралізація вільний час для пацієнтів, а не забирає її. Експерти Bertelsmann Stiftung Він також закликається активно реалізувати електронні записи записів, результати аналізу обміну та автоматизацію процесів.
Волонтерство та обмеження
Використання ШІ в клініках буде добровільним. Пацієнти зможуть вибрати, чи потрібно називати стару модну, чи потрібно заповнювати паперові форми та відмовитися від автоматичної документації. Однак, за словами Роди, “лікар на кожному куті” зникне, і пацієнтам, можливо, доведеться йти далі, щоб дістатися до прийому.



















