Цифровий маркетинг робить свою справу, і від цього в сучасному світі вже нікуди не подітися.
Транспортні квитки, що купуються через iPhone, можуть бути на 5–7% дорожчими в порівнянні з покупками, що здійснюються за допомогою пристроїв на базі Android.
Виявляється, конкретна відмінність у ціні варіюється від одного сервісу для покупки квитків до іншого.
Крім того, на її формування впливає не лише операційна система смартфона, а й низка інших факторів.
Зокрема, напрямок подорожі, клас квитка та час доби, обраний для пошуку квитка.
Але в цілому переважає парадигма, згідно з якою середній чек у користувачів iPhone вище, ніж у користувачів Android.
Важливо відзначити, що ціна також може змінюватись в залежності від регіону, з якого людина заходить у додаток. Платформи орієнтуються на власну економіку та моделюють пропозиції з урахуванням платоспроможності людей у конкретному місці та попиту в ньому.
Для визначення регіону та формування ціни послуги застосовують різні ідентифікатори пристрою користувача.
Зокрема, IP-адреса смартфона. Так, можна дійти невтішного висновку, що цифровий маркетинг робить свою справу. Від цього в сучасному світі вже нікуди не подітися.















