Власники iPhone платять більше за квитки, ніж інші

10
iPhone

Цифровий маркетинг робить свою справу, і від цього в сучасному світі вже нікуди не подітися.

Транспортні квитки, що купуються через iPhone, можуть бути на 5–7% дорожчими в порівнянні з покупками, що здійснюються за допомогою пристроїв на базі Android.

Виявляється, конкретна відмінність у ціні варіюється від одного сервісу для покупки квитків до іншого.

Крім того, на її формування впливає не лише операційна система смартфона, а й низка інших факторів.

Зокрема, напрямок подорожі, клас квитка та час доби, обраний для пошуку квитка.

Але в цілому переважає парадигма, згідно з якою середній чек у користувачів iPhone вище, ніж у користувачів Android.

Важливо відзначити, що ціна також може змінюватись в залежності від регіону, з якого людина заходить у додаток. Платформи орієнтуються на власну економіку та моделюють пропозиції з урахуванням платоспроможності людей у ​​конкретному місці та попиту в ньому.

Для визначення регіону та формування ціни послуги застосовують різні ідентифікатори пристрою користувача.

Зокрема, IP-адреса смартфона. Так, можна дійти невтішного висновку, що цифровий маркетинг робить свою справу. Від цього в сучасному світі вже нікуди не подітися.

Читайте також:  Паливна економічність бензинових скутерів: чому це найвигідніший транспорт для міста

ЗАЛИШИТИ КОМЕНТАР

Введіть свій коментар!
Введіть тут своє ім'я