«Прагнення до досконалості зі справжньою пристрастю – це те, що відрізняє нашу спільноту. Разом ми зберігаємо наше видатне ремесло і продовжуємо збагачувати його творчістю», — каже генеральний директор Bottega Veneta Лео Ронгоне. Заснована у Віченці, Італія, в 1966 році, компанія Bottega Veneta зберігає автентичний зв’язок зі своїми основоположними принципами Labor et Ingenium, що виражають ремесло і творчість.
Бренд відзначає унікальність кожної людини. «Коли достатньо власних ініціалів» — це девіз, який визначає Bottega Veneta вже більше п’ятдесяти років. Тут керують з пристрастю, енергією та повагою. Місія бренду полягає в тому, щоб запропонувати стимулююче, турботливе робоче середовище, в якому пріоритетними є етика та сталі зусилля. Тут об’єднують унікальні таланти, які поділяють спільну мету та прагнення до досконалості й інновацій. Відстоюючи найкраще в кожній людині, компанія заохочує самоініціативу та інноваційне мислення. Спільнота Bottega Veneta прагне втілювати в життя унікальні продукти, які слугуватимуть поколінням, вкладаючи свою пристрасть у все, що вони роблять. Кожен член спільноти робить свій внесок у культуру та спадщину Bottega Veneta.
Асортимент бренду
Бренд Bottega Veneta прославився завдяки своїм виробам зі шкіри. Вони виготовляються з особливою майстерністю, використовуючи матеріали найвищої якості та багатовікові традиції виробництва. Найпопулярнішими серед асортименту бренду стали сумки. Їх різноманіття вражає способами плетіння шкіри, дизайнами, текстурами та кольорами.
Загалом асортимент Bottega Veneta дозволяє наповнити чоловічий та жіночий гардероб:
- одяг;
- взуття;
- аксесуари;
- сумки;
- парфуми.
Побачити більше пропозицій бренду можна на https://domino.ua/. В інтернет-магазині все продумано настільки, що у вас виникне відчуття відвідин магазину офлайн: детальні фото позицій з різних ракурсів, чіткий опис та рекомендації, а також готовий образ від професійного стиліста з кожною річчю. Все, що потрібно для комфортного шопінгу — є на Domino. Тож вам залишиться тільки зробити свій вибір, оформити замовлення та очікувати на швидку доставку до потрібної вам точки.
Bottega Veneta: якість на роки
Продукція Bottega Veneta створена, щоб служити поколінням, з безкомпромісним підходом до довговічності та якості. Таким чином, сталий розвиток є невід’ємною частиною історії бренду та його цінностей.
Як частина групи Kering, компанія підтримує найвищі стандарти сталого розвитку в індустрії розкоші. Бренд прагне надавати пріоритет цінності над обсягом і відокремити економічне зростання від використання матеріалів, втілюючи своє бачення сучасної та відповідальної розкоші, в основі якої лежить вишуканість Made in Italy. Сьогодні Bottega Veneta спирається на свою спадщину у винятковому, довговічному ремеслі з амбітною програмою соціального та екологічного сталого розвитку, що базується на трьох ключових принципах:
- Виховання культури сталого розвитку.
Компанія залучає як внутрішніх, так і зовнішніх стейкхолдерів, щоб сприяти розвитку культури сталого розвитку в колективі та в усьому секторі розкоші. Усередині компанії підвищується обізнаність і знання за допомогою регулярних навчальних програм зі сталого розвитку та натхнення співробітників долучатися до програми сталого розвитку бренду за допомогою інструментів, постановки цілей і заохочень. На зовнішньому рівні бренд забезпечує найкращі практики сталого розвитку в усьому ланцюжку поставок. - Абсолютне зменшення впливу.
Разом з компанією Kering Bottega Veneta взяли на себе зобов’язання щодо амбітної програми зменшення впливу на навколишнє середовище. Це зобов’язання передбачає чіткі цілі, суворі заходи та інновації на кожному етапі ланцюжка поставок, а також в усіх операціях, виробництві, магазинах, офісах та ательє. - Збереження спадщини інноваційного ремесла.
Народжена з пристрасті колективу ремісників, Bottega Veneta визначається своїм надзвичайним, інноваційним ремеслом. Це ремесло ґрунтується на багатовікових традиціях вичинки шкіри в регіоні Венето і спирається на талант і відданість висококваліфікованих майстрів. Сьогодні компанія працевлаштовує 1800 ремісників у Венето і бере участь у численних ініціативах з навчання, підвищення кваліфікації та перекваліфікації, щоб сприяти регіональному динамізму, просувати досконалість «Зроблено в Італії» та передавати унікальний досвід від одного покоління до іншого.