Правила електричних скутерів у Німеччині посилюються

5

У 2024 році в Німеччині було зареєстровано близько 12 тисяч аварій з електричними скутерами, і майже всі вони призвели до травм. Це на 27% більше року раніше. Фонд Björn-Steiger Stiftung, який займається питаннями безпеки дорожнього руху, розглядає ситуацію тривожною. Заявили представники організації Те, що керує електричним скутером без знання про дорожні рухи (STVO), неприпустимо.

Колеса – це не маленька річ: чому розмір має значення

Майже половина всіх серйозних аварій, пов’язаних з електронним підйомником, трапляються без інших користувачів дорожнього руху. Часто причина є невидимими перешкодами, такими як бордюри або вибоїни.

Експерт з безпеки Siegfried Brockmann зазначає: “На скутерах з восьми-дюймовими колесами навіть невеликі удари можуть спричинити падіння. Будь -яка неуважність та травма неминучі ».

Тому фахівці фонду вимагають, щоб усі нові моделі мали колеса щонайменше 10 дюймів. Це, на їхню думку, зробить їзду більш стабільною та зменшить кількість падінь.

Алкоголь, швидкість та штрафи

Ще одна тривожна тенденція – це скутери, що рухаються в нетверезому стані. За даними Німецького федерального статистичного бюро (Destatis), 12,4% усіх аварій, пов’язаних з електронним соском, пов'язані з алкоголем. Дослідники закликають частіші чеки поліції та суворіші штрафи за порушників.

Правила вживання алкоголю такі ж, як і для водіїв автомобілів: для початківців та людей до 21 року існує повна заборона вживання алкоголю.

Нові правила: Що зміниться

Цього тижня федеральний уряд Німеччини схвалив новий пакет заходів для регулювання використання електронного розсилення. Основне нововведення: З 2027 року всі нові скутери повинні бути обладнані поворотними сигналами.

Крім того, влада нагадалаОсновні правила для абонентів

Куди можна їздити:

  • Дозволені велосипедні смуги;
  • Якщо їх немає – уздовж проїжджої частини;
  • Заборгованість на тротуарах заборонена.
Читайте також:  Попит на теплові насоси зростає у Німеччині

Шолом і страхування:

  • Шолом не потрібен, оскільки скутери досягають швидкості не вище 20 км/год;
  • Необхідне страхування: його вартість становить близько 30 євро на рік;
  • Скутер повинен мати страхову наклейку, схожу на номерний знак.

Штрафи:

  • їзда по тротуару – 25 євро (раніше 15 євро);
  • Поїздка на два на одному скутері також становить 25 євро.

Документ з новими правилами був надісланий для розгляду Бундесрата (Верхній Палати парламенту).

Чому шолом не потрібен

Незважаючи на збільшення нещасних випадків, експерти не наполягають на обов'язковому носінні шоломів. Важкі травми голови є рідкісними, згідно з дослідженням. Щелепу та зуби найчастіше постраждали, а стандартні велосипедні шоломи не захищають ці ділянки.

Що це означає для жителів Німеччини?

Електричні скутери залишаються зручним і швидким способом обійти, особливо у великих містах. Однак статистика показує: без чітких правил знижується безпека.

Якщо пропозиції фонду будуть затверджені, Нові вимоги набудуть чинності в найближчі роки – і впливатиме на виробників, і звичайних користувачів.

ЗАЛИШИТИ КОМЕНТАР

Введіть свій коментар!
Введіть тут своє ім'я