Навіть у маленького інтернет-магазину є власний склад або приміщення, де зберігаються товари. Навіть коли асортимент незначний, важливо контролювати його, щоб уникнути крадіжок і втрат через нераціональне використання коштів.
Невеликій компанії легко втратити вже наявних покупців і не витримати конкуренцію, якщо керівник не буде відстежувати всі робочі процеси. Більшість рутинних операцій можна автоматизувати за допомогою спеціального програмного забезпечення від USAP.ONLINE.
Облік продажів як важлива складова успішного бізнесу
Якщо ви не знаєте, які позиції мають найбільший попит серед клієнтів, вам важко правильно планувати закупівлі. Облік продажів допоможе відстежувати фінансові операції й контролювати виторг. Вести його в зошиті або в таблиці незручно, навіть якщо асортимент невеликий. Завжди є ризик щось забути чи припуститися помилки.
Коли вам відомо, які товари мають найбільший попит серед клієнтів, ви точно знаєте, що потрібно замовити у постачальників. Це стосується також продукції, яка стає популярною тільки в сезон або після виходу новинки. Облік допоможе вам краще розуміти свого покупця й збільшити виторг внаслідок цього.
Цей процес не займатиме багато зусиль і часу, якщо довірити його спеціальній програмі. USAP.ONLINE не потребує постійної технічної підтримки чи придбання робочих комп’ютерів. Це програма, яка працює в хмарі, тобто всі дані знаходяться на віддаленому сервері.
Облік продаж онлайн здійснюється за таким алгоритмом:
- після надходження товару на склад для кожної позиції створюють окрему картку;
- коли продукцію продали, керівник бачить, коли саме це відбулося та яким способом (готівкою або з картки), також доступні відомості про видані кредити;
- відображається вартість та автоматично підраховується сума податку.
У такий спосіб ви легко виявите нестачу, адже завжди знатимете, скільки виторгу має бути на кінець дня. Крім того, вам набагато простіше виявляти позиції, які не мають попиту й лежать на складі занадто довго. Це особливо важливо для товарів з обмеженим терміном придатності.
Навіщо автоматизувати облік
Здавалося б, маленькій компанії можна записувати всі дані про продажі, надходження та інші процеси вручну. Проте, як писалося вище, у такому разі не можна виключати ймовірність помилки. Крім того, доведеться витрачати більше часу, тому навряд чи вийде приділити достатньо уваги масштабуванню.
Навіть невеликій компанії складно постійно працювати не в мінус та отримувати гарний прибуток, якщо не контролювати всі рутинні процеси. Найкраще довірити це програмі, адже тоді стандартні операції будуть проводитись автоматично, а керівник завжди бачитиме актуальні дані.
USAP.ONLINE – програмне забезпечення, використання якого дає наступні можливості:
- спрощення й прискорення рутинних задач. Тепер вам не доведеться фіксувати кожен продаж чи отримання товару вручну. Це можливість для керівника приділити увагу розвитку, пошуку постачальників тощо;
- підтримка зворотного зв’язку. Навіть якщо у маленькій компанії всього 3–5 співробітників, їм важливо взаємодіяти між собою. У програмі можна налаштовувати ролі й доступи для кожного;
- правильне планування закупівель. Коли ви знаєте, який товар має найбільший попит, вам точно відомо, що потрібно дозамовити для збільшення продажів.
Постійний аналіз та відстеження рутинних процесів допомагають успішно та ефективно вести бізнес. Програма в хмарі USAP.ONLINE дозволить автоматизувати облік і завжди отримувати актуальні дані про стан справ у компанії.