Нові заходи ЄС щодо автомобільної промисловості викликали суперечки

6

Лідер Німеччини та автомобільний сектор країни, що бореться, наполягали на послабленні заборони на нові дизельні та бензинові автомобілі до 2035 року, стверджуючи, що попит на електромобілі залишається слабким у Європі. Їм потрібно більше часу, щоб наздогнати китайських виробників електромобілів.

«Більша відкритість до технологій і більша гнучкість — правильні кроки», — сказав Мерц. Він неодноразово вимагав послаблення заборони, оскільки флагманський автомобільний сектор країни стикається зі зростаючими проблемами.

«Добре, що Європейська Комісія зараз відкриває регулювання в автомобільному секторі», – сказав він у заяві.

За прагматизм

Volkswagen, найбільший автовиробник Європи, привітав «прагматичні» пропозиції ЄС, назвавши їх «економічно обґрунтованими».

«Відкриття ринку для транспортних засобів з двигунами внутрішнього згоряння з компенсацією викидів є прагматичним рішенням і відповідає ринковим умовам», — заявив виробник. Вона скорочує тисячі робочих місць на тлі невдалого переходу на електромобілі, падіння попиту та жорсткої конкуренції на ключовому ринку, Китаї.

Виробник автомобілів преміум-класу BMW заявив, що це «важливий крок»: пристрій «визнає майбутню життєздатність двигуна внутрішнього згоряння».

Не продумано

Провідна автомобільна асоціація Німеччини VDA різко розкритикувала заходи, засудивши їх як непродумані.

Хоча ЄС визнав важливість залишатися відкритим для різних технологій, його пропозиція «піддається такій кількості перешкод, що ризикує залишитися неефективним на практиці». Про це на прес-конференції заявила президент VDA Хільдегард Мюллер.

«В середовищі зростаючої міжнародної конкуренції, в середовищі, де економічна сила Європи є вирішальною, цей пакет заходів, запропонований Брюсселем, є катастрофічним», — сказала вона.

Вона розкритикувала Брюссель за спробу нав’язати «нові вимоги» сектору, що бореться, у таких сферах, як «зелена» сталь і відновлювані види палива.

Екологи незадоволені капітуляцією перед Німеччиною

Екологічні групи також були незадоволені рішенням пом’якшити політику, яка була прийнята в 2023 році як велика перемога в боротьбі зі зміною клімату.

Читайте також:  Хабек привіз до Лісабона стартапи

Неурядова організація Environmental Action Germany заявила, що пропозиції, які ще мають бути схвалені парламентом ЄС і країнами-членами, є «капітуляцією перед німецькими компаніями, що займаються виробництвом двигунів внутрішнього згоряння, які не знають питань зміни клімату».

ЗАЛИШИТИ КОМЕНТАР

Введіть свій коментар!
Введіть тут своє ім'я