Новий стартап з Берліна має амбітні плани запустити нічні поїзди по всій Європі з 2027 року. Ось план.
Новий стартап оголосив про плани організувати нічне залізничне повідомлення між численними містами Центральної Європи. Нічні поїзди пасажири подорожуватимуть окремими кабінами за ціною, порівнянною з ціною квитка на літак.
Виділяючи серед конкурентів на сьогоднішньому ринку, NOX планує створити новий флот поїздів з одним і подвійним сном.
“Сьогодні людям доводиться ділитися своїми кабінами з незнайомцями, ліжка тісні, і це часто дорожче, ніж авіаперельоти”, – сказав Tibo Constant, Co -funkener nox. “Ми хочемо змінити це і зробити нічні поїзди невід’ємною частиною подорожей Європи”.
Згідно з прес-релізом компанії, все пасажирське відсік на поїздів NOX матиме двометрові ліжка, окремі місця зі столами та достатньо місця, щоб встати та розмістити багаж. Нокс також заявив, що планує запропонувати двоспальні ліжка та ліжка з панорамними вікнами.
Складне підприємство
Ряд приватних залізничних компаній намагалися скористатися зростаючим попитом на нічні поїзди в Німеччині та Європі. Але поки що жоден з них не досяг великого успіху.
Паризький стартап, запущений у 2021 році з подібною місією, не зміг отримати достатню підтримку інвесторів для Take -off. Аналогічно, голландській компанії нещодавно довелося відкласти свої плани після того, як їй було відмовлено у початковій позиці.
Ще одне нічне залізничне підприємство, європейський спальний, вдалося запустити нічні поїзди, що з’єднують Брюссель, Амстердам, Берлін та Прагу, з минулого року. Але компанія зіткнулася з труднощами, намагаючись розширити свої пропозиції щодо зв’язків.
Однак в останні роки інтерес до відродження нічного залізничного транспорту збільшився по всій Європі. Німецький Deutsche Bahn та французький SCNF також докладають певних зусиль для розширення нічного транспорту.
На рівні ЄС законодавці в Брюсселі також взяли на себе завдання щодо встановлення стандартів різних країн відповідно до та усунення перешкод для потенційних міжнародних залізничних операторів.