Німеччина – Польща: шість нових щоденних поїздів

12

Вже цього року сюрприз. Починаючи з середини, Deutsche Bahn планує значно розширити залізничне повідомлення з Польщею. Це прискорить та спростить перехресні поїздки для мандрівників з Німеччини. В Італії також є обнадійливі новини.

Німеччина – Польща: шість нових щоденних поїздів

З 14 грудня Deutsche Bahn (DB) та польська державна залізниця (ПКП) збільшать кількість прямих поїздів, що з’єднують Німеччину та Польщу, з 11 до 17 щоденних рейсів там і назад, оголосили БД.

Цієї зими мандрівники зможуть їздити на поїзді між столицями Берлін та Варшавою кожні дві години, а пасажири з міст Південної та Західної Німеччини, таких як Мюнхен, Нюрнберг та Франкфурт, можуть розраховувати на значне скорочення Польщі.

Нові зв’язки від Саксонії

Один з важливих моментів розширеної служби – це абсолютно новий прямий маршрут, що з’єднує Лейпциг з Wroclaw та Krakow, який працює двічі на день у кожному напрямку.

Очікується, що час подорожі від Лейпцига до Вроклава буде близько трьох з половиною годин.

Hemnitsa та Dresden також будуть пов’язані з новим міжміським маршрутом через зупинки на Північній Саксонії.

Більше поїздів з Берліна та Мюнхена

Повідомлення Берліна з Польщею також покращиться: сім прямих поїздів на день поїдуть до Варшави.

Також планується розпочати новий щоденний рейс Eurocity між Берліном та Przemysl через Wroclaw та Krakow, а також між Берліном та Гельмом через Лодц та Варшаву.

Існуючий нічний поїзд Мюнхен -Варсава (Шопен) в майбутньому також отримає додаткові вагони. Він буде бігати між Мюнхеном, Краком та Преземслом, створивши пряме повідомлення між півдня Німеччини та півдня Польщі.

Планується розширити міжнародні залізничні повідомлення

На початку цього року DB також оголосив про плани разом з австрійською компанією EBB та італійською Trenitalia, щоб запустити нові залізничні маршрути високої швидкості. Вони з’єднають Мюнхен з Міланом та Римом, починаючи з грудня 2026 року.

Читайте також:  Конгрес США намагається захистити одностатеві шлюби

На цих маршрутах будуть використані італійські поїзди Frecciarossa 1000, адаптовані для експлуатації на території всіх трьох країн.

Поїздка з Мюнхена до Мілана займе близько 6,5 годин. І, як очікується, поїздка з Мюнхена до Риму займе близько 8,5 годин. Це скоротить поточний час подорожі більше години по кожному маршруту.

За даними БД, до грудня 2028 року буде більше маршрутів. Зв’язки Берлін-Мілан та Берлін-Неаполь з’єднаються. Як результат, частота поїздів між Німеччиною та Італією збільшиться до п’яти щоденних пар поїздів.

Нові маршрути є частиною європейського пілотного проекту метро. Його мета -покращити перехресний транспорт залізниць та зменшити залежність від майже гідравлічних польотів.

Фото: pexels.com

ЗАЛИШИТИ КОМЕНТАР

Введіть свій коментар!
Введіть тут своє ім'я