Компанія EHang готова перевозити туристів повітрям

14
EHang

До 2030-го світовий ринок міської повітряної мобільності зросте до $24 млрд на рік. Виробник літаючих таксі EHang (Китай) став першою у світі компанією, яка здобула право виконувати безпілотні пасажирські польоти на туристичних маршрутах.

У компанії вважають, що повітряний простір нижче тисячі метрів наразі є найнеосвоєнішим природним ресурсом людства, пише Financial Times.

EHang сподівається незабаром почати продавати квитки на короткі екскурсійні поїздки до Гуанчжоу та Хефея – двох міст, де фірма отримала дозвіл на виконання таких рейсів.

У перспективі компанія має намір розширити сферу діяльності на громадський транспорт, логістику та екстрені служби.

Технології є, але проблем темрява

На думку ряду аналітиків, китайський сектор літаючих автомобілів є найпередовішим у світі. Цьому сприяють домінування країни у виробництві акумуляторів та відповідне регулювання.

Однак у глобальному масштабі сектор зазнає труднощів через багаторічні невдалі старти, нормативні перешкоди та проблеми з безпекою, зазначає Financial Times.

Регулюючим органам доводиться вирішувати такі складні питання, як вибір маршрутів для руху транспортних засобів, заходи щодо боротьби з аваріями та потенційне шумове забруднення від сотень невеликих вертольотів, що пролітають над густонаселеними районами.

У вівторок, 16 вересня, два електричні літаки вертикального зльоту та посадки китайського автовиробника Xpeng зіткнулися під час демонстраційного польоту на північному сході Китаю. Один із них спалахнув при посадці.

Підрозділ Aeroht компанії Xpeng, що займається літальними апаратами, заявив, що всі співробітники, причетні до інциденту, у безпеці. Ведеться розслідування причин події.

Компанії готуються до ривка

Прихильники таких технологій уявляють собі майбутнє, в якому недорогі гелікоптери з живленням від акумуляторів зроблять революцію у сфері транспорту та логістики між містами та всередині них.

Читайте також:  Microsoft інвестує понад 3 млрд євро в ІІ Німеччині

За деякими розрахунками, до 2030 року обсяг світового ринку міської повітряної мобільності складе майже $24 млрд на рік, що вище за торішній показник у $5 млрд.

При цьому Китай створив спеціальний департамент, що займається розвитком цього сектора, що спонукало місцеві органи влади розпочати підготовку до створення літаючих автомобілів.

Південний технологічний центр Шеньчжень планує до наступного року збудувати 1200 посадочних майданчиків для маловисотних літаків.

Минулого року Гуанчжоу зобов’язався інвестувати понад $1,4 млрд у розвиток інфраструктури для цього сектора до 2027 року, включаючи будівництво понад 100 посадкових майданчиків.

Автовиробники, включаючи GAC, FAW та Geely, оприлюднили плани щодо використання своїх технологій акумуляторів та двигунів для виробництва моделей такого транспорту.

Хоча компанії демонструють здатність розробляти робочі літаки, фахівці попереджають, що до їхнього масового впровадження ще довгі роки.

ЗАЛИШИТИ КОМЕНТАР

Введіть свій коментар!
Введіть тут своє ім'я