Не секрет, що вартість уроків водіння в Німеччині занадто висока. Коли формувався нинішній коаліційний уряд, вони навіть поставили в коаліційну угоду мету знизити вартість навчання.
Про проект було оголошено цієї осені та включали такі пропозиції, як зменшення кількості питань у теоретичному іспиті та скорочення обов’язкових уроків водіння вночі та на автомагістралях.
Інші ідеї включали пропонування теоретичних занять онлайн і можливість студентам здійснювати тест-драйви з членами сім’ї.
Однак поки уряд проводить ці реформи, міністр транспорту висловив сумнів, що вони справді досягнуть своєї єдиної реальної мети – зробити процес отримання водійських прав доступнішим.
Нещодавно Патрік Шнайдер з консервативних Християнських демократів уточнив, коли ці реформи, ймовірно, набудуть чинності.
У той же час він, здається, прагнув применшити очікування, що зміни матимуть негайний або значний вплив на витрати.
Мета полягає в тому, щоб завершити ключові моменти до весняної конференції міністрів транспорту 2026 року, а потім запровадити реформи в законодавчий процес.
Однак в інтерв’ю Funke Media Group Шнайдер попередив: «Сьогодні точно неможливо назвати точну дату».
Чи призведуть реформи до реального скорочення витрат?
Шнайдер знову розкритикував нинішні ціни, сказавши: “Я вважаю, що нинішня вартість водійського посвідчення, близько 3500 євро, є занадто високою. У сільській місцевості водійське посвідчення є обов'язковим. І не може бути так, щоб з двома дітьми ціна досягала майже п'ятизначної цифри. Це не відповідає потребам людей”.
Але, головне, додав міністр, навіть якщо закон набуде чинності в плановому порядку, навчання водінню «не відразу стане дешевшим».
«Ми надаємо автошколам вибір і свободу дій – ринок визначить, як саме це вплине на ціни», – сказав він.
Хоча залишається надія, що «ринок» з часом знизить ціни, Шнайдер сказав тим, хто думає відкласти це: «Не варто чекати».
Ті, хто почне зараз, також уникнуть тривалого очікування та швидше отримають «мобільність і незалежність», додав він.




















