Ланцюжок магазинів DM в Німеччині запускає безкоштовний аналіз шкіри за допомогою AI. Швидко, просто і з вибором косметики.
Потрібен новий шампунь, крем або пральний порошок? Потім поїздка до найближчої аптеки неминуча. Якщо ви не любите косметичні продукти, то зазвичай швидко їдьте, зробіть покупку і залиште знову. Але в деяких магазинах DM ця кампанія може перетягнутись, повідомляє Watson.de. В даний час аптечний гігант тестує машини за допомогою штучного інтелекту (AI) для аналізу типу шкіри. Ця послуга безкоштовна для всіх.
За даними DM, тест наразі проводиться у п’яти містах:
- Мюнстер (Ludgeristraße 100);
- Carlsrue (Kaiserstraße 92);
- Дюссельдорф (Friedrichstraße 129–133);
- Берлін (Schönhauser Allee 9);
- Braunschweig (Berliner Straße 53).
Служба була розроблена спільно з Dermanostic, що займається здоров’ям шкіри.
AI рекомендує продукти клієнтам, але є нюанс
Через кілька секунд машина видає не лише аналіз, але й відповідні рекомендації щодо товарів. Правда, рекомендуються лише їхні власні бренди. Такі як Balea, Balea Med та Sundance. По -третє, партійні бренди не включаються до рекомендацій. Тест, проведений RUHR24, підтвердив, що при виборі продукції система використовує лише власні продукти DM.

Якщо ви не хочете стояти перед торговою машиною в магазині, ви можете скористатися послугою в Інтернеті. Фото можна завантажити на сайти DM або Dermanostic. Аналіз буде отриманий у цифровій формі або електронною поштою. Це робить тест на шкіру, використовуючи штучний інтелект доступним для всіх, хто не живе поруч із одним із тестових моментів.
Однак А-аналіз не може замінити візит до лікаря. Нова послуга в аптеці призначена лише для косметичних цілей. Кожен, хто має серйозні проблеми зі шкірою, повинен продовжувати відвідувати дерматолога.
Чому DM ввів AI для аналізу шкіри?
Але чому все це? Керуючий директор Себастьян Байєр пояснив цей крок до Lebensmittel Zeitung: “DM хоче запропонувати своїм клієнтам можливість краще пізнати свою шкіру та отримати рекомендації щодо індивідуального догляду”. Напевно, також відіграє роль у залученні більшої кількості покупців до магазинів. А також їх мотивація купувати певні товари.
З цією пропозицією DM приєднується до зростаючої тенденції. Інші роздрібні мережі також спробують поради з підтримкою штучного інтелекту. У Мюллері покупці можуть ознайомитись із новим асортиментом аптеки за допомогою системи AI. Особисті рекомендації раніше були можливими лише в рамках спеціалізованих консультацій. Але тепер вони будуть інтегровані безпосередньо у повсякденне життя покупців.



















