У Німеччині DM тестує AI для аналізу шкіри клієнта

12

Ланцюжок магазинів DM в Німеччині запускає безкоштовний аналіз шкіри за допомогою AI. Швидко, просто і з вибором косметики.

Потрібен новий шампунь, крем або пральний порошок? Потім поїздка до найближчої аптеки неминуча. Якщо ви не любите косметичні продукти, то зазвичай швидко їдьте, зробіть покупку і залиште знову. Але в деяких магазинах DM ця кампанія може перетягнутись, повідомляє Watson.de. В даний час аптечний гігант тестує машини за допомогою штучного інтелекту (AI) для аналізу типу шкіри. Ця послуга безкоштовна для всіх.

За даними DM, тест наразі проводиться у п’яти містах:

  • Мюнстер (Ludgeristraße 100);
  • Carlsrue (Kaiserstraße 92);
  • Дюссельдорф (Friedrichstraße 129–133);
  • Берлін (Schönhauser Allee 9);
  • Braunschweig (Berliner Straße 53).

Служба була розроблена спільно з Dermanostic, що займається здоров’ям шкіри.

AI рекомендує продукти клієнтам, але є нюанс

Через кілька секунд машина видає не лише аналіз, але й відповідні рекомендації щодо товарів. Правда, рекомендуються лише їхні власні бренди. Такі як Balea, Balea Med та Sundance. По -третє, партійні бренди не включаються до рекомендацій. Тест, проведений RUHR24, підтвердив, що при виборі продукції система використовує лише власні продукти DM.

У Німеччині DM тестує AI для аналізу шкіри клієнта. Фото: Журнал амплітуди / unsplash.com

Якщо ви не хочете стояти перед торговою машиною в магазині, ви можете скористатися послугою в Інтернеті. Фото можна завантажити на сайти DM або Dermanostic. Аналіз буде отриманий у цифровій формі або електронною поштою. Це робить тест на шкіру, використовуючи штучний інтелект доступним для всіх, хто не живе поруч із одним із тестових моментів.

Однак А-аналіз не може замінити візит до лікаря. Нова послуга в аптеці призначена лише для косметичних цілей. Кожен, хто має серйозні проблеми зі шкірою, повинен продовжувати відвідувати дерматолога.

Читайте також:  Електроенергія з вихлопної труби

Чому DM ввів AI для аналізу шкіри?

Але чому все це? Керуючий директор Себастьян Байєр пояснив цей крок до Lebensmittel Zeitung: “DM хоче запропонувати своїм клієнтам можливість краще пізнати свою шкіру та отримати рекомендації щодо індивідуального догляду”. Напевно, також відіграє роль у залученні більшої кількості покупців до магазинів. А також їх мотивація купувати певні товари.

З цією пропозицією DM приєднується до зростаючої тенденції. Інші роздрібні мережі також спробують поради з підтримкою штучного інтелекту. У Мюллері покупці можуть ознайомитись із новим асортиментом аптеки за допомогою системи AI. Особисті рекомендації раніше були можливими лише в рамках спеціалізованих консультацій. Але тепер вони будуть інтегровані безпосередньо у повсякденне життя покупців.

ЗАЛИШИТИ КОМЕНТАР

Введіть свій коментар!
Введіть тут своє ім'я