Як AI змінює уроки математики: досвід німецького професора

12

Поліпшити уроки математики за допомогою штучного інтелекту? Вюрзбург у галузі освіти показує своїм студентам-викладачам, як це зробити. AI повинен зробити уроки більш практичними та цікавими.

Уроки математики неодноразово критикували. Вони кажуть, що вони старі -модні, сухі та нудні, занадто абстрактні та занадто мало зосереджені на практичних та щоденних математичних питаннях. Наприклад, теорема Піфагора викладається – математика, яка жила 2500 років тому, повідомляє tagesschau.de. Але практично нічого не сказано про штучний інтелект, обробку даних або підроблену статистику в так званих помилкових новинах.

“AI веде до Crook”

За словами Сіллера, навчальна програма також “Це не слід розглядати в такому розрізненому вигляді. ” Вона забезпечує творчу свободу для уроків. Це також чітко вказує Що студенти повинні навчитися, наприклад, використовувати штучний інтелект.

Як AI змінює уроки математики: досвід німецького професора. Фото: Грег Розенке / unsplash.com

Але це також постійно критикується, бо АІ призводить до шахрая. Є побоювання, що студенти можуть отримати домашнє завдання від Chatgpt & Co., а не робити це самостійно. Таким чином, забудьте самостійно вирішити математичні проблеми.

AI змінює уроки математики: важливо критично оцінити штучний інтелект

Ганс Стефан Сіллер зазначає, що використання ШІ для виконання домашніх завдань без незалежної роботи- Часто призводить до помилок. “Я лише зіткнувся з тим, що неправильне рішення з’являється знову вчора. Це допомагає, якщо ви, як студент, але також як вчитель, маєте знання, щоб визнати, де була помилка”.

Сіллер хоче передати ці знання про критичну оцінку штучного інтелекту та його розумне використання для своїх учнів. Щоб вони могли використовувати їх у уроках математики. Він визнає не лише помилки та проблеми цієї технології, а й її можливості. Разом із родиною інших вчених освіти він сформулював їх у формі провідних принципів у своєму нарисі.

Читайте також:  Оновлення Siri 2026: Що очікувати користувачів Apple?

AI змінює уроки математики: як це можна застосувати

Таким чином, поточну, але часто складну тему можна вивчити на уроках математики з практичної точки зору. ЩоAI розбиває цю велику і складну тему на невеликі блоки, що також відповідає віку та продуктивності. ” Учні можуть вирішити індивідуальні проблеми з використанням формул та використання психічної арифметики. І в кінцевому підсумку об’єднайте ці рішення.

Як AI змінює уроки математики: досвід німецького професора. Фото: Стів Джонсон / unsplash.com

Вчителі також можуть використовувати штучний інтелект Для створення іспитних завдань відповідно до окремих показниківКаже Сіллер. “Це буде одним із способів надати відповідну підтримку студентам труднощів у навчанні”.

У своїй математичній лабораторії він разом зі своїми учнями та школярі перевіряє, скільки штучного інтелекту можливе та корисне. Наприклад, вони використовували дані з регіону про енергію вітру, щоб відповісти на питання, чи має він перевагу перед викопним паливом. За словами Сіллера, вони “Навмисно використовували AI для створення класичного завдання для класу”. AI був корисним, але він також допустив помилки. Таким чином, його студенти отримали інструменти для їх визнання.

Навчання “Жива математика”

Один з його студентів, Міріам Мюллер, багато працює з цифровими інструментами навчання, розробленими для розвитку математичного мислення. Однак в той же час вона бачить «Які навички необхідні для критичного аналізу інформації, отриманої з Інтернету“Вона проводить практичні заняття, викладаючи школярів Як розпізнати спотворені уявлення в статистиці. Або “Як математика допомагає розкрити фальшиві новини”.

Вона може не тільки перевірити використання штучного інтелекту та цифрових інструментів, але й Навчіться розробляти навчальний зміст експериментально та чітко. “У рамках занять з шкільними класами ми, учні, можемо переконатися, як змінюється мотивація та розуміння учнів, коли математика відчутна з усіма почуттями”. В майбутньому вона хотіла б розробити уроки, які не тільки пропонують правильні розрахунки, але й “Покажіть математику як щось, що живе”.

ЗАЛИШИТИ КОМЕНТАР

Введіть свій коментар!
Введіть тут своє ім'я