Кіана не дотримувалася очікувань Deutsche Bahn

11

Німецька залізнична компанія Deutsche Bahn з помпезкою представила свого першого штучного помічника в аеропорту Бер.

Протягом 4 місяців роботи віртуальний працівник обслуговував лише 1 тис. Клієнтів з 80 тисяч щоденних пасажирів аеропорту. Амбітний проект зіткнувся з несподіваними труднощами – Кіана не відповідала очікуванням лідерства та пасажирів.

Комп’ютерна красуня кокетливо моргає з війами і розмовляє 9 мовами. Deutsche Bahn пообіцяв “дитячу простоту”, а також “швидкість і орієнтація для вирішення проблем”. Згідно з планами, консультант AI повинен був працювати “у будь -який час, де завгодно”. Реальність була більш серйозною.

Віртуальна Кіана не відповідала очікуванням з першого робочого дня

Основна неприємність – віртуальний помічник – вона не чує і добре розуміє. У галасливому залі аеропорту динаміка розташована на рівні коліна, мікрофон теж. Deutsche Bahn пояснює це з турботою про пасажирів на інвалідних візках. Але результат плачевний. Стартова команда “Гаразд, Кіана” Система часто не розпізнає, кінець фрази теж.

Пасажири чекають відповіді на хвилини – безрезультатно. Збережеться лише вручну натискання кнопки мікрофона.

Клієнт гірше, що мобільні, клієнт не бачить свого запиту на екрані. Не ясно, чи Кіана взагалі щось розуміє. Брендування виправдання: “На жаль, я не можу багато про це сказати”. Найбільш наполегливі пасажири зрештою отримують інформацію про найближчі поїзди до Берліна. Те саме, що показано за програмою DB -Navigator протягом багатьох років.

Купівля квитків перетворилася на квест

Неможливо придбати квиток через Kiana – вам потрібно отримати телефон і відкрити заявку. Під час запиту 3 поїздів до Мюнхена система показує ціну лише за один маршрут. Ви не можете порівняти варіанти. Навіть прямі запитання щодо найдешевшого квитка чи переказів перебувають у тупику. “Розумний” помічник мовчить або дає стандартний виправдання.

Читайте також:  Чи з’явиться універсальна програма в Європі?

Ki-“kiana” unterstzt db-fahrgäste am flughafenbahnhof ber#Db #Deutschebahn #Künstlicheintelligenz #ArticialIntelgence #KI #Ai #Personenverkehr #Bahn #Mobilität #Verkehr #Bahnhofhttps://t.co/9ius8wrkcj

– eisenbahn.blog (@eisenbahnb) 11 серпня 2025 року

Технологія виявилася настільки сирою, що Deutsche Bahn ставить живого працівника від 9 до 15 годин – щоб пояснити, як працювати з системою. До 9 ранку і після 15:00 екран просто не функціонує. Ви можете забути про круглу роботу. Статистика сумна: з травня лише 1 тис. Звернення з 80 тис. Пасажирів щоденних.

Визнання невдач і планів на майбутнє – Кіана не виправдала очікувань керівництва

Глава приміського департаменту транспорту, Кармен Марія Паркіна, чесно визнає: Проект вимагає вдосконалення кардиналу.

“Єдина перевага – голосовий вхід. Ми повинні багато виправити. Це тестовий режим”, – каже вона.

У середині жовтня Deutsche Bahn планує демонтувати Кіану з аеропорту Бер. Компанія приховує вартість експерименту з невдачею. Перед появою помічників AI на всіх станціях без довідкових послуг-відстані величезного розміру. В той час як німецька залізниця навчається на власних помилках.

ЗАЛИШИТИ КОМЕНТАР

Введіть свій коментар!
Введіть тут своє ім'я