Volkswagen шукає покупців у Китаї

6

Volkswagen залишається провідною іноземною групою, що працює в Китаї, але продажі автогіганта впали на тлі зростання місцевих брендів. Компанія також прагне захиститися від глобальної напруженості навколо напівпровідників. З цим пов'язана нова пропозиція.

«Ми прискорюємо та поглиблюємо нашу стратегію «В Китаї, для Китаю», виходячи за межі локалізованого виробництва та освоюючи ключові технології, які визначають мобільність завтрашнього дня», — сказав Ральф Брандштеттер, генеральний директор Volkswagen Group China, у прес-релізі в середу.

Представник компанії сказав, що Volkswagen Group вперше розробила власний чіп такого типу.

Відповідальність за його розробку та виробництво буде покладено на спільне підприємство між CARIAD, програмною компанією Volkswagen, і китайською технологічною компанією Horizon Robotics.

Ексклюзив для Китаю

Інтелектуальні можливості водіння стали ключовим полем битви на конкурентному внутрішньому автомобільному ринку Китаю.

Напівпровідники також все частіше стають предметом глобальної торгової напруженості, особливо між США та Китаєм.

Останніми роками Вашингтон постійно посилює експортний контроль, особливо щодо передових мікросхем і цифрової інфраструктури.

Європейські автовиробники також були сколихнуті суперечкою між Китаєм і Нідерландами щодо чіпів Nexperia, які, незважаючи на відносну простоту технології, все ж мають вирішальне значення, оскільки транспортні засоби стають все більш залежними від електроніки.

Мета Volkswagen з новим чіпом — «взяти під контроль ключову технологію, яка сформує майбутнє інтелектуального водіння», — сказав генеральний директор Олівер Блюм у прес-релізі.

«Це наступний логічний крок у нашій стратегії досягнення видатних довгострокових інновацій».

Очікується, що чіп буде поставлено протягом наступних трьох-п’яти років, йдеться в прес-релізі.

Коли його запитали, чи є плани згодом використовувати чіп за межами китайського ринку, представник компанії сказав, що зараз увага зосереджена на «локалізованій реалізації».

Читайте також:  проблеми з мікросхемами у фольксвагена

«У майбутньому ми діятимемо відповідно до загальної стратегічної дорожньої карти Групи, щоб повернути технологічний прогрес Китаю в глобальний бізнес», — сказав він.

ЗАЛИШИТИ КОМЕНТАР

Введіть свій коментар!
Введіть тут своє ім'я