Німеччина та Великобританія роблять крок до прямих залізничних постів

12

Це схоже на деякі немислимі відсутні. І дивний випадок. Прямі поїзди не проходять між цими столицями європейських держав. Але зараз пряме залізничне повідомлення між Берліном та Лондоном виглядає більш імовірним у майбутньому після зустрічі міністрів транспорту двох країн цього тижня.

Німеччина та Великобританія роблять крок до прямих залізничних постів

Цього тижня Німеччина та Великобританія зробили наступний крок, щоб створити пряме залізничне повідомлення між Лондоном та Берліном. Рефлексивні новини в контексті чіткого вдосконалення відносин між країнами після британських розривів Brexit.

Олександр наголосив, що проект повинен “Відкрийте нові можливості для туризму, бізнесу та культурного обміну”.

«Пряма залізнична комунікація сприятиме створенню нових робочих місць та зміцненню важливих торгових зв’язків, що лежать в основі наших економічних відносин з Німеччиною».

Міністри транспорту також підкреслювали важливість проекту для стимулювання залізничного транспорту в Європі.

“Постійне повідомлення значно спростило б поїздки і значно збільшить привабливість подорожей поїздом”, – сказав Шнідер.

Станція в Столзунді.

Терміни невідомі, але тенденція заохочує

Міністри транспорту не оголосили про початок прямих послуг.

В даний час залізничне повідомлення між Німеччиною та Великобританією можливе лише за допомогою трансплантації. Наприклад, у Брюсселі чи Парижі.

Плани створення прямого повідомлення між Німеччиною та Великобританією розвиваються вже деякий час.

У червні залізнична компанія Eurostar вперше в найближчі роки виявила намір відкрити пряме повідомлення між Німеччиною та Великобританією. Eurostar співпрацює з Deutsche Bahn у питаннях організації маршрутів з передачами між Німеччиною та Великобританією.

На початку року повідомлялося також про відкриття прямого спілкування між Лондоном та Кельном чи Франкфуртом.

Серед основних питань, що потребують уточнення, є процедура впровадження прикордонного контролю на залізничний рух.

Спільна німецько-британська цільова група має намір вивчити, як здійснити заходи безпеки разом з операторами інфраструктури та залізничними компаніями.

Читайте також:  У Росії змінять призовний вік: кого тепер закликатимуть?

Німеччина нещодавно оголосила, що планує розширити розширений прикордонний контроль на всіх його земельних межах після закінчення терміну закінчення терміну 15 вересня. Він веде мости та покладає на них кордоновий контроль – це не найяскравіша логіка.

Цього тижня німецький міністр транспорту Патрік Шнайдер також оголосив про розірвання контракту з генеральним директором Deutsche Bahn Richard Lutz. Була любов без радості. Лутц зазнав невдачі.

ЗАЛИШИТИ КОМЕНТАР

Введіть свій коментар!
Введіть тут своє ім'я