Чистий прибуток Mercedes-Benz зі Штутгарта знову впав на 30,8% до 1,19 млрд євро, перевершивши очікування аналітиків у 1,09 млрд євро, згідно з опитуванням фінансової компанії FactSet. Це пояснюється слабкими продажами в Китаї, а також грабіжницькими тарифами США, які перешкоджають доступу на американський ринок.
«Наші результати за третій квартал відповідають нашим прогнозам на цілий рік», — сказав генеральний директор Ола Каелленіус.
15 відсотків
Експорт автомобілів з Європейського Союзу обкладається 15-відсотковим митом відповідно до угоди між ЄС і США, оприлюдненої наприкінці липня. Це менше 27,5 відсотка. Але набагато вище, ніж 2,5 відсотка, які діяли до початку торгової війни Трампа в квітні.
Компанія має завод у Тускалузі, штат Алабама. Це вирішує деякі проблеми, хоча мало що дає Німеччині. Але компанія повинна мати справу з 25-відсотковими митами США на імпорт автозапчастин з-за меж Північної Америки.
Продажі в Китаї впали
Що ж, продажі на ключовому ринку Китаю впали на 27 відсотків у третьому кварталі, сприяючи 12-відсотковому падінню загальних продажів.
Країна, яка також є найбільшим у світі автомобільним ринком, стала полем битви для німецьких автовиробників серед жорстокої цінової війни та жорсткої конкуренції з боку місцевих гравців, таких як BYD.






















