Lufthansa скасує десятки рейсів у Німеччині: невигідно

4

Мандрівники в Німеччині, які покладаються на внутрішні рейси, повинні підготуватися до значних змін наступного року. Lufthansa оголосила про нову хвилю скасування рейсів у 2026 році. Ось що потрібно знати пасажирам авіакомпаній.

Рішення Lufthansa, яке було прийняте з економічних міркувань, було прийнято після нещодавнього перегляду 100 щотижневих внутрішніх рейсів, половина з яких тепер буде скасована.

Найбільше постраждали рейси до/з Берліна, Дюссельдорфа, Кельна, Лейпцига та Нюрнберга.

Які рейси це стосується?

Незважаючи на те, що Lufthansa не планує повністю припиняти внутрішні маршрути, частота польотів на кількох важливих маршрутах буде скорочена.

Мандрівники, які летять з Мюнхена до Кельна, Дюссельдорфа та Берліна, а також із Франкфурта до Лейпцига та Нюрнберга, з часом бачитимуть менше варіантів.

Крім того, Lufthansa повністю скасує рейси з Франкфурта в Тулузу, а також з Мюнхена в Таллінн (Естонія) і Ов'єдо (Іспанія).

Однак авіакомпанія відкриє новий маршрут з Франкфурта до Тронхейма, Норвегія.

Маршрути з Мюнхена до Мюнстера/Оснабрюка та Дрездена залишаються на розгляді та можуть бути припинені, якщо вони продовжуватимуть працювати зі збитками.

Зміни планується ввести з набранням чинності літнього розкладу польотів 29 березня 2026 року.

Вплив на мандрівників

Для тих, хто часто літає в межах Німеччини, ці знижки означають менший вибір і потенційно довший час у дорозі, особливо для тих, хто здійснює міжнародні рейси через Франкфурт або Мюнхен.

Скасування рейсів також може призвести до збільшення кількості рейсів і підвищення цін на квитки на інші рейси. Попит буде зосереджений на меншій кількості відправлень.

Чому Lufthansa робить такі скорочення?

Про це повідомляє авіакомпанія AeroTelegraph Lufthansa отримує понад три чверті своїх доходів за кордоном і пояснює зміну розкладу високий фінансовий тягар у вигляді державних зборів і податків у Німеччині.

Читайте також:  iPhone 15 Pro: які зміни на нас чекають у новій моделі

Авіакомпанія вказує різке підвищення плати за безпеку та збільшення податків на повітряний рух. За даними промислової асоціації BDL, державні авіаційні збори зросли майже вдвічі з 2019 року.

Генеральний директор Lufthansa Карстен Шпор попередив, що без скорочення цих витрат можливі подальші скорочення внутрішніх маршрутів.

Бюджетний авіаперевізник Ryanair також нещодавно оголосив про скорочення деяких рейсів до Німеччини. Вона послалася на занепокоєння витратами, незважаючи на рекордні прибутки компанії.

Не можна надоїти корову більше, ніж вона може дати.

ЗАЛИШИТИ КОМЕНТАР

Введіть свій коментар!
Введіть тут своє ім'я