“Запитай у свого лікаря”: дебати про рекламу ліків

13
Федеральний міністр охорони здоров’я Карл Лаутербах позитивно відреагував на ініціативу асоціацій щодо запровадження гендерно-орієнтованих формулювань на упаковках ліків. «Я була б дуже «за», якби жінки-лікарі були прямо згадані. Це відповідає реальності догляду», – сказав політик СДПН газеті «Більд».

Президент Німецької медичної асоціації Клаус Райнхардт раніше виступав за зміну формулювання, передбаченого законом напису «Запитайте свого лікаря чи фармацевта» у фармацевтичній рекламі. «Законодавчо запропоноване формулювання вже не відповідає часу», – сказав Райнхардт в інтерв’ю газеті Redaktions Netzwerk Deutschland (RND).

«Чисто чоловіче використання мови аж ніяк не означає чесну мовну практику»

Він наголосив, що близько половини медиків – жінки. Серед працівників державних аптек майже 90 відсотків становлять жінки, заявила президент Федеральної спілки німецьких асоціацій фармацевтів (ABDA) Габріеле Регіна Овервінінг. “Чисто чоловіче використання мови в жодному разі не може бути оцінене як справедлива мовна практика”, – критикує вона.

У Законі про терапевтичні продукти формулювання «Про ризики та побічні ефекти читайте листівку на упаковці та запитуйте свого лікаря чи фармацевта» є обов’язковим. «Обов’язковий текст має бути замінений на нейтральне і водночас легко зрозуміле формулювання», – зажадав Рейнхардт. Президент Німецької асоціації жінок-лікарів Крістіана Гросс запропонувала додати до оголошення замість чоловічих професійних назв «…або спитати в офісі вашого лікаря чи аптеки».

Сьогодні о 00:10

Заголовне фото: Christoph Soeder/dpa

.

Читайте також:  Третя поїздка Шольца до Африки

ЗАЛИШИТИ КОМЕНТАР

Введіть свій коментар!
Введіть тут своє ім'я