Яку CMS вибрати для сайту та інтернет-магазину

9
CMS

Вибір відповідної CMS – це ключовий крок при створенні сайту або інтернет-магазину. Шляхом визначення потреб проєкту, аналізу основних CMS і врахування специфіки вашого бізнесу можна зробити усвідомлений вибір, який забезпечить успішний розвиток онлайн-проєкту.

Створення сайту або інтернет-магазину – це важливий крок для будь-якого бізнесу або проєкту. Одним із першорядних рішень при цьому є вибір відповідної CMS (Content Management System). Це програма, яка допомагає в управлінні, створенні та редагуванні сайту без знань програмування. З її допомогою можна налагодити управління контентом. Онлайн-магазин має бути зручним не тільки для споживача, а й для менеджерів, які керуватимуть розміщенням товарних позицій і публікацією новин. По суті, вибір CMS можна порівняти з вибором місця відкриття магазину. У цій статті ми розберемося, яку CMS вибрати і на що спиратися, якщо у вас немає ніякого досвіду.

Особливості CMS

Отже, для початку давайте з’ясуємо, на що звертати увагу під час вибору програми:

  1. вартість встановлення. Є безкоштовні та платні варіанти;
  2. вартість обслуговування. Що популярніша програма, то менше буде витрат на обслуговування, оскільки на ринку багато фахівців і багато готових рішень під різні завдання;
  3. вибір шаблонів. Їхня наявність дасть вам змогу створити ефектний сайт без дорогого розроблення дизайну. Також є платні преміум-шаблони, які дають можливість дуже тонкого налаштування інтернет-магазину;
  4. можливості редагування товарних карток. Під час порівняння різних CMS зверніть увагу, чи підходить вам функціонал і чи зможете ви використовувати його на вашому товарі. Наприклад, складна побутова техніка вимагає зазначення великої кількості параметрів. Все це має підхоплюватися фільтром товарів і легко експортуватися файлом;
  5. інтеграція. Наскільки легко пов’язати сайт з 1С, CRM-системою, Яндекс Маркетом, системами приймання платежів і чи є можливість верифікації за допомогою соціальних мереж;
  6. чи є внутрішня оптимізація під SEO. Вибір CMS для сайту сильно обумовлений цим критерієм, оскільки від нього залежить, наскільки легко буде набирати органічний трафік з пошукової видачі.
Читайте також:  Чи ефективна масова розсилка СМС?

Вибір CMS

Визначення потреб проекту. Це перший і дуже важливий крок у виборі CMS для інтернет-магазину. Для цього потрібно відповісти на кілька запитань:

  • Який тип контенту розміщуватиметься на сайті або в інтернет-магазині?
  • Скільки людей керуватиме контентом?
  • Які функціональні можливості необхідні (наприклад, блог, форум, інтеграція із соціальними мережами)?
  • Чи є вимоги до безпеки і масштабованості у проекту?
  • Який рівень технічної експертизи у вас і вашої команди?

Аналіз основних CMS. Після визначення вимог можна приступити до аналізу основних програм на ринку. Ми відразу розділили їх на безкоштовні, умовно-безкоштовні та платні.

Безкоштовні CMS

OpenCart. Найчастіше використовується в невеликих інтернет-магазинах, які тільки починають свою діяльність. Система погано піддається кастомізації і є деякі проблеми з безпекою.

Переваги:

  • Відмінно показує себе при невеликій кількості товарних позицій (до 100 шт.).
  • Швидке та інтуїтивно зрозуміле встановлення.
  • Зручна адміністративна панель.
  • Підійде практично будь-який хостинг.
  • Є можливість налаштування SEO.
  • Багато чудових плагінів (як платних, так і безкоштовних).

WordPress і WooComerce. Можна назвати досить популярним движком сайтів, який використовується як у Росії, так і повсюдно за кордоном. Спочатку використовувався як система організації блогу, але його зручність швидко знайшла застосування в бізнесі. CMS чудово підходить для невеликої товарної лінійки, але погано розкривається з об’ємними каталогами, оскільки занадто великим буде навантаження на хостинг. Також добре підходить для блогів до корпоративних сайтів. WooComerce – це масштабний плагін для WordPress, який додає на сайт безліч функцій інтернет-магазину.

Переваги:

  • Безкоштовний.
  • Популярний. Для цього движка дуже легко знайти всілякі інструкції, гайди, скрипти, плагіни та додаткові модифікації.
  • Є інтеграція практично з усіма популярними сервісами.
  • Безліч безкоштовних і платних шаблонів.
  • Дуже легко знайти фахівця з обслуговування сайту на WordPress.
  • Є багато інструментів аналітики, які допомагають визначити ефективність роботи сайту.
Читайте також:  Декілька великих переваг кар'єри в інтернет-маркетингу

Drupal. Система користується великою популярністю за кордоном, оскільки має велику кількість функцій і володіє вражаючою “пластичністю”. На жаль, підтримка такого сайту буде не з дешевих, оскільки вимагає роботи висококваліфікованих фахівців. Підходить для великих проектів.

Переваги:

  • Гнучкість. Гігантський вибір додатків, плагінів і адаптивна платформа.
  • Спільнота розробників. Популярність Drupal відкриває доступ до великої бази модулів і навчальних матеріалів.
  • Високі стандарти безпеки.
  • Є вбудовані інструменти для SEO-оптимізації.
  • Гнучка структура контенту (легко організувати власну систему товарів).

Умовно-безкоштовні CMS

Непоганий вибір для тих, хто не знає, яку CMS вибрати для сайту, і водночас не хоче особливо заморочуватися. Підходить для сезонного бізнесу, невеликих проєктів, які тільки на початку шляху. Серед відомих на нашому ринку – Tilda, Wix, Flexbe і Insales. У кожної з цих CMS є безкоштовний урізаний функціонал, якого вистачить для маленького магазину, є також розширена платна версія. Підходять для тестування ніші, запуску якогось окремого напряму і презентації послуг, а також для створення Landing Page.

Переваги:

  • Легко і швидко створити свій сайт.
  • Непогані можливості для акуратного сучасного дизайну.
  • Наявність чуйної техпідтримки.
  • Легко прикручується до хостингу.
  • Можна зробити сайт самостійно, не володіючи взагалі ніякими знаннями.

Однак відразу слід врахувати, що такі системи практично ніяк не масштабуються. Ви навряд чи зможете на такій платформі зробити великий каталог товарів або впровадити якусь інтеграцію з бухгалтерією. Можливості SEO також будуть серйозно обмежені.

Платні CMS

1С-Бітрікс. Одна з найпопулярніших CMS у Росії та СНД. Безумовно, рекомендується магазинам, які виходять саме на російський ринок, оскільки розроблено конкретно під російське законодавство. Є всі необхідні можливості щодо інтеграції з бухгалтерськими та обліковими системами.

Читайте також:  Як знайти популярні групи у facebook де найбільше учасників?

Переваги:

  • Просте встановлення, легко налаштовувати.
  • Є вбудовані інструменти з касового обліку, банківської та 1С-інтеграції.
  • Легко знайти фахівців.
  • Хороший вибір шаблонів, а також наявність візуального редактора.
  • Є можливість вивантаження товару в маркетплейси, а також обмін даними між 1С і магазином.
  • Можна налаштовувати акції та знижки.
  • Якісна і зрозуміла техпідтримка.
  • Відмінна система безпеки.

ЗАЛИШИТИ КОМЕНТАР

Введіть свій коментар!
Введіть тут своє ім'я