SММ-менеджер: хто це і чим він займається

330
smm

Професія SММ-менеджера набирає все більшої популярності. Маркетинг у соціальних мережах стає потужним інструментом для зростання бізнесу: формування і поліпшення іміджу, підвищення рівня продажів. Замовлення SMM просування Рівне стало дуже актуальним серед бізнесменів та інфлюєнсерів.

Що за професія smm-менеджер (фахівець із просування в соціальних мережах)?

SMM-менеджер (з англ. Social Media Manager) – це фахівець, який займається просуванням бізнесу, а саме компаній, брендів та окремих осіб у соціальних медіа (Facebook, Instagram, YouTube, Twitter та інших). До завдань СММ менеджера належить збільшення охоплення сторінки клієнта, поліпшення сприйманого образу замовника, комунікація з підписниками. Менеджери платформ соцмедіа розвивають і підтримують присутність організації в інформаційному полі віртуального світу, щодня працюють над створенням нового контенту, постійно впроваджуючи інновації для генерації сучасних ідей і форматів. Вони також контролюють аналітику і показники ефективності проведених проєктів.

Обов’язки SMM спеціаліста

До основних обов’язків СММ-фахівця входить:

  • аналіз ринку, аудиторії та конкурентів;
  • розробка стратегії з просування в мережі;
  • створення і розвиток профілів/груп у соцмережах;
  • генерація та оформлення контенту: текст, фото, відео, інфографіка та інше;
  • залучення підписників, збільшення аудиторії;
  • формування та підвищення лояльності до бренду;
  • комунікація з підписниками;
  • моніторинг ефективності просування сторінок;
  • робота зі згадками бренду в соціальних мережах, репутаційний маркетинг.

Професійні навички

Як правило, в описах вакансій SMM-фахівця можна побачити такі вимоги:

  1. Уміння написання привабливих текстів, грамотне мовлення (усне та письмове);
  2. Знання можливостей і обмежень соціальних медіа: Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn та інших.
  3. Розуміння специфіки просування в кожній із соцмереж;
  4. Досвід роботи з сервісами веб-аналітики (Google Analytics, Facebook Pixel та інші);
  5. Наявність базових компетенцій щодо взаємодії з графічними редакторами та фотостоками;
  6. Розуміння загальних принципів функціонування SEO та CMS;
  7. Досвід ведення таргетованої реклами.
Читайте також:  Що таке гемблінг та беттінг: чим відрізняються вертикалі і як можна заробити?

Знання англійської мови також підвищує рівень СММ-менеджера, даючи йому змогу слідкувати за всіма зарубіжними трендами та відкриваючи дорогу до іноземних компаній-замовників. Тоді, як розуміння маркетингових і PR-процесів у фірмі та зв’язку різних комунікаційних каналів: реклами на ТБ і радіо, розміщення промо-матеріалів у точках продажів, особливостей взаємодії зі ЗМІ – допомагають отримати повну картину специфіки професії.

До необхідних особистих якостей належить допитливість, креативність, комунікабельність, аналітичне та системне мислення, самостійність і внутрішня дисципліна. Останнє особливо важливе для тих, хто обирає шлях “вільного художника”, який не залежить від графіка конкретної організації та співпрацює з багатьма замовниками. SMM-менеджер – це людина відкрита до нового, готова постійно вчитися для підвищення власних компетенцій, любить залишатися в тренді, вміє знаходити спільну мову з різними людьми і не боїться стресових ситуацій.

Початок професії, перспективи та кар’єрне зростання

Кар’єра фахівця з роботи з соцмережами, у класичному уявленні, починається з позиції стажиста відділу SMM/маркетингового підрозділу компанії-виробника або рекламного агентства. Через півроку – рік настає підвищення до молодшого менеджера. Високі показники ефективності ведуть до посади керівника напрямку інтернет-комунікацій і маркетингу. Іншим варіантом є горизонтальна зміна кар’єрного треку – перехід на позицію контент- або PR-менеджера, Оскільки специфіка професії не передбачає безпосереднього перебування співробітника в офісі, найчастіше представники digital-маркетингу обирають фріланс, що дає змогу працювати з будь-якої точки земної кулі, а також співпрацювати з компаніями, розташованими за кілька тисяч кілометрів. Слід зазначити, що діяльність загалом нерідко передбачає ненормований трудовий день, що залежить від потреб і вимог клієнта.

Скільки заробляє smm-менеджер?

Зарплата фахівця-початківця часто починається зі ставки в 15 тисяч грн. У регіонах ця цифра буде меншою. Великі рекламні та креативні агентства часто пропонують безкоштовні стажування, після закінчення яких найбільш талановитих молодих людей приймають у штат. Професіонал із накопиченим досвідом ведення соціальних мереж може розраховувати на значну зарплату від 25 і більше тисяч грн. Крім досвіду роботи на рівень винагороди впливає кількість і масштаб проектів, з якими працює фахівець. Відповідно виплати від великого замовника з більшою аудиторією можуть бути значно вищими, ніж від компанії, що починає свій шлях у соціальних медіа.

Читайте також:  Ігрові автомати 777: класичні азартні ігри

За інформацією SMM агенції Mediyka.

ЗАЛИШИТИ КОМЕНТАР

Введіть свій коментар!
Введіть тут своє ім'я