Роль подієвого маркетингу в просуванні бренду

41
marketing event

Розбираємося, чи можливі офлайн-заходи без онлайн-підтримки і чи варто взагалі в них вкладати гроші.

Подієвий маркетинг або звичний нам event – це особливий вид маркетингової діяльності, що охоплює організацію та проведення різних заходів, спрямованих на просування бренду, привернення уваги цільової аудиторії та зміцнення іміджу компанії на ринку.

Вважається, що подієвий маркетинг є одним із найефективніших інструментів просування, адже дає змогу не тільки привернути увагу до бренду, а й створити емоційний зв’язок зі споживачами.

Плюси подієвого маркетингу

Зміцнення іміджу бренду. Організація і проведення заходів дає змогу компанії продемонструвати свою унікальність, інноваційність і турботу про споживачів. Залучення нових клієнтів і партнерів. Участь у значущих заходах, як-от виставки, конференції або презентації нових продуктів, дає можливість встановити контакт із потенційними партнерами та клієнтами, а також розширити мережу ділових контактів.

Створення емоційного зв’язку зі споживачами. Організація розважальних заходів, таких як концерти, фестивалі або спортивні змагання, допомагає привернути увагу широкої аудиторії та викликати в неї позитивні емоції. Це, своєю чергою, сприяє формуванню позитивного образу бренду та зміцненню його позицій на ринку.

Просування товарів і послуг на ринку. Проведення майстер-класів і семінарів, демонстрація нових технологій і продуктів на виставках, організація акцій і спеціальних пропозицій – все це сприяє просуванню товарів і послуг бренду на ринку і збільшенню обсягів продажів.

Підвищення лояльності клієнтів. Організація заходів, спрямованих на задоволення потреб та інтересів цільової аудиторії, сприяє підвищенню лояльності клієнтів до бренду. Регулярне проведення акцій, знижок, нарахування бонусів, а також надання якісних товарів і послуг за доступними цінами дає змогу зміцнити стосунки з клієнтами й утримати їх.

Здається, плюсів так багато, що всім брендам треба виділяти більше бюджету на event і шукати партнерів, клієнтів і замовників тільки в такий спосіб. Але все не так просто.
Іноді буває складно “затягнути” потрібну аудиторію на захід, адже після пандемії сформувався тренд на вирішення всіх питань онлайн. Саме для цього й потрібне онлайн-просування: знайти аудиторію, донести до неї цінність, привести в офлайн. І грамотне просування має починатися задовго до самого заходу.

Читайте також:  Як вибрати програму обліку для магазину одягу: огляд ключових функцій

ЗАЛИШИТИ КОМЕНТАР

Введіть свій коментар!
Введіть тут своє ім'я