Очікування та реальність: 7 ознак, що річ з інтернет-магазину виглядатиме на вас погано

14

Пропонуємо вам інструкцію, за якою ви легко визначите, чи варто купувати ту чи іншу річ в інтернет-магазині.

З кожним роком ми швидше переходимо в онлайн: дзвінки з друзями, зустрічі в Zoom, віддалена робота та покупки. Можливість проводити улюблені ритуали з дому спростила наше життя, хоч і тут з’явилося підводне каміння. Багато в чому це стосується онлайн-шопінгу. Згадайте, як часто вам приходила не та річ, яку ви закохувалися на картинці? Пропонуємо вивчити ознаки, за якими одразу можна визначити, що речі з онлайн-магазину розчарують, пише Marie Claire.

Реч представлена ​​не на моделі

Складно зрозуміти по блузці на вішалці, як вона виглядатиме на вас. Наприклад, звужений чи подовжений силует важко розпізнати без приміряння, ось чому для онлайн-магазину важливо демонструвати весь товар на моделях. Таку продукцію відразу пропускайте, оскільки великі шанси, що речі не сядуть за вашою фігурою або довжина не відповідатиме зростанню.

Частина товару прикрита

Не кладіть в онлайн-кошик ті речі, що представлені брендом не повністю, наприклад модель прикриває піджак сумкою або тримає руку на поясі. Є ймовірність, що дівчина в такий спосіб ховає невдалий декор чи ваду.

Фото товару представлені в одному ракурсі

Щоб оцінити якість товару, важливо побачити його з усіх ракурсів. Дизайнери на онлайн-маркетах часто представляють одяг або аксесуари тільки з лицьового боку, а яким товар буде ззаду, ми дізнаємося лише при отриманні. Такі казуси зазвичай відбуваються із купівлею суконь чи блуз, коли на спині ховається відвертий виріз або об’ємний бант.

Фігура моделі не відповідає вашій

Якщо в дизайнерській сукні постановка довгонога струнка модель, завжди перевіряйте параметри обраної речі і звіряйте довжину плаща, шуби, сукні або штанів. Інакше ви можете або “потонути”, або не влізти – у будь-якому випадку помилитися з моделлю та її розмірами буде неприємно.

Читайте також:  Це реально працює: 3 простих способи познайомитися з чоловіком

Товар презентується на тлі розкоші

Коли бренди знімають одяг на химерному тлі, у нас складається враження, що від товару, наче відволікають увагу. Ніщо не зіпсує якісний елемент гардеробу або аксесуар, тому йому буде достатньо лаконічної зйомки на однотонному тлі.

Реч обрізана на фото

Вибирайте товари лише з тими зображеннями, на яких ви повністю бачите об’єкт покупки, оскільки бренди можуть показувати його обрізаним. Ось приклад: онлайн-магазин продає штани, а фотографію виставляє з моделлю, знятою по коліна. Такого товару ми говоримо одразу ні, щоб не розчаровуватися.

Оцінюйте річ, а не образ цілком

Нам подобається, як бренди стилізують речі між собою, але ми прийшли за певним товаром, тому й оцінюватимемо лише його. Уважно вивчайте знімки, де зображено лише вибраний вами об’єкт: сорочка, сукня або штани. Важливо, щоб річ виглядала стильно самостійно, а не лише у підібраному аутфіті стилістами.

.

ЗАЛИШИТИ КОМЕНТАР

Введіть свій коментар!
Введіть тут своє ім'я