Накрутка підписників у Telegram: як працює і наслідки

59
Telegram

Багато користувачів цікавляться, як накрутити підписників у телеграм-каналі. Такий спосіб просування досі викликає масу суперечок. Одні SMM-фахівці кажуть, що користуватися ним не варто, інші цілком допускають його застосування. Давайте розберемо, як накрутити підписників у Telegram і чи варто взагалі це робити.

Способи накрутки підписників у Telegram

Є два способи накрутити підписників у каналі Telegram:

  • підписати на нього ботів;
  • підписати на нього реальних користувачів за винагороду.

Способу масово залучити живу аудиторію, яка цікавиться контентом каналу, не існує (якщо це не ЗМІ). Тому доводиться обирати серед ботів і мотивованих людей.

Боти

Це програми, що здійснюють певні дії в інтерфейсах, створених для користувачів. Щоб накрутити підписників у Telegram, беруть ботів, які виглядають як прості люди, тобто мають ім’я та аватарку. Боти знають, як лайкати записи, залишати реакції, а деякі програми навіть вміють коментувати пости. Однак найчастіше боти, які підписалися на канал під час накрутки, записи не коментують і лайки не ставлять.

Користувачі з мотивацією

Це люди, яким канал платить винагороду за підписку. Як правило, вона обчислюється копійками. Можлива підписка за бартером, коли людина підписується на ваш канал, а ви на її. Це лайфхак для тих, хто не знає, як накрутити підписників у Telegram безкоштовно. Більшість людей, які підписалися на канал за винагороду, майже одразу від нього відписується. І, звісно, такі користувачі не читають контент і не реагують на нього. Тому такий спосіб накрутити живих підписників у групу в Telegram не дуже ефективний.

Навіщо накручувати підписників і коли це необхідно

Накрутка підписників у Telegram-каналі не може залучити реальну і платоспроможну аудиторію. Якщо ваша мета задіяти саме таких користувачів, зверніть увагу на посіви, таргетовану рекламу та інші методи білого просування.

Читайте також:  Контрацепція після хірургічних втручань

Цілі накрутки підписників можуть бути такими:

  1. Уявне збільшення кількості підписників. Використовується для залучення нових користувачів. Накрутку застосовують, щоб створити видимість аудиторії на каналі. Це пов’язано з принципом соціального доказу. Він полягає в тому, що якщо людина бачить, що у каналу особливо немає підписників, то вона вважає, що ним ніхто не цікавиться, і теж не хоче підписуватися. Тому під час запуску каналу накручувати аудиторію можна, щоб залучити реальних людей;
  2. Обман рекламодавців. Використовується для продажу реклами на своєму каналі нібито з безліччю підписників. Щоб показати потенційним рекламодавцям цінність свого каналу і більше заробити на рекламі, можна накрутити підписників. Хоча по суті це обман, який іноді розкривається. Деякі рекламодавці таким чином тестують канали за допомогою програм. Наприклад, накрутку виявляють аналітичні сервіси TGStat і Telemetr. Виявивши канали з несправжньою аудиторією, вони присвоюють їм галочки.

Чи можуть дати бан за накрутку

Найімовірніше, ні. Річ у тім, що Telegram не забороняє накрутку, тому не банить за неї канали. Накрутка небезпечна тим, що її можуть помітити можливі рекламодавці і відмовитися від публікації реклами. Якщо накрутку виявлять користувачі, вони, найімовірніше, перестануть довіряти каналу. Хоча Telegram не банить канали за накрутку, він може забанити їх за розміщення контенту, що суперечить правилам платформи. Якщо канал забанили, то причина, найімовірніше, у скаргах користувачів на публікації.

Чи варто застосовувати накрутку

Єдиної думки з цього приводу немає. Деякі SMM-фахівці вважають, що це безпечно, хоча й нечесно. Краще вести канал спочатку правильно, щоб розвивати його в потрібному руслі. Також є позиція, що накрутка не приносить бажаних результатів. Якщо на каналі одні боти або люди, які підписалися за винагороду, ніхто з них не читатиме контент. Тому канал не буде розвиватися, як належить. Що стосується накрутки для залучення рекламодавців, це просто безчесний спосіб. Використовувати його чи ні – справа кожного.

Читайте також:  Мобілізація в Україні - міф та пояснення

Хоча багато SMM-фахівців оцінюють накрутку негативно, є ті, хто вважає, що її результати практично не відрізняються від додавання на канал реальних людей. Це пояснюється двома причинами:

  • при додаванні справжніх передплатників і при накрутці виходить пилкоподібний графік збільшення і відтоку аудиторії, тобто кількість читачів плавно зростає і також поступово зменшується;
  • ChatGPT та інші нейромережі пишуть настільки гарні коментарі, що їх майже неможливо відрізнити від думки справжніх людей.

Іноді накрутку можна зробити на початку роботи каналу, щоб залучити реальних користувачів або домовитися про взаємний постинг. Але тут уже питання чесності.

ЗАЛИШИТИ КОМЕНТАР

Введіть свій коментар!
Введіть тут своє ім'я