Що говорить латвійський закон про запис розмов з муніципальними працівниками чи посадовими особами, якщо це необхідно для власного захисту або як доказ.
“Добрий день! Чи може клієнт записати розмову (без згоди та попередження) зі співробітником, який працює в муніципальному закладі?”, – Запитує Лайла у фахівців порталу lvportals.lv.
Відповідає юрист Яніс Фрідманіс:
Обробка персональних даних регулюється Загальним регламентом захисту даних 2016/679 (далі – Регламент) та національним законодавством Латвійської Республіки. У регламенті зазначено, що не застосовується, якщо обробка даних здійснювалася виключно домогосподарствами, тобто. тобто для особистих потреб.
Якщо клієнт є фізичною особою і планує використовувати запис тільки для власних потреб, не пов’язаних із професійною чи комерційною діяльністю, якщо запис не планується передавати третім особам (у тому числі публікувати в інтернеті, наприклад, у соціальних мережах), до такої діяльності не застосовуються вимоги Регламенту (зокрема встановлені Регламентом вимоги про повідомлення).
З іншого боку, якщо метою запису є захист законних інтересів, контроль якості чи інше, то згідно з нормами Регламенту (стаття 13) перед записом розмови клієнт зобов’язаний повідомити про запис розмови, отримати згоду особи на запис розмови та надати інформацію, зазначену у статті 13 Регламенту .
Якщо аудіозапис здійснюється з попереднім наміром, що не обмежується особистими потребами, обробка даних повинна здійснюватися відповідно до вимог, викладених у статтях 5 та 6 Регламенту.
.