Буркхард Блінерт за заборону реклами алкоголю та куріння

17

Блінерт закликає посилити захист дітей та молоді від шкоди, заподіяної здоров’ю алкоголем та курінням – у тому числі за допомогою додаткових заборон на маркетинг.

Буркхард Блінерт за заборону реклами алкоголю та куріння

Федеральний комісар з питань наркотиків та наркоманії Буркхард Блінерт закликає посилити захист дітей та молоді від шкоди, заподіяної здоров’ю алкоголем та курінням – у тому числі за допомогою додаткових заборон на маркетинг. «Реклама речовин, які викликають звикання, протилежна профілактиці», – заявив політик СДПН у четвер у Берліні. Він закликав до «послідовних кроків» проти реклами алкогольної та нікотинової продукції.

Також щодо спірних планів коаліції щодо випуску каннабісу для дорослих, Блінерт наголосив на меті більшого захисту здоров’я: «Краще стандартизований, контрольований канабіс з магазину, ніж заражений канабіс від дилера в міському парку».

Загалом необхідно переосмислення наркополітики, дав зрозуміти урядовий уповноважений. «Ми маємо боротися з основними будівельними майданчиками – алкоголем, тютюном та азартними іграми». Навряд чи інша європейська країна має такий ліберальний підхід до цих юридичних пропозицій. За його словами, ефективні заходи щодо боротьби з проблемним споживанням регулярно зриваються. «Прибуток був важливішим за охорону здоров’я». Довгий час політики також покладалися на вирішення проблем з канабісом або героїном переважно за допомогою заборон. І девіз: “Якщо ви не граєте за нашими правилами, ви самі винні, якщо щось піде не так”.

Повсякденні наркотики алкоголь та тютюн

Збитки здоров’я та соціальні витрати значні, як зазначив Блінерт. Алкоголь і тютюн, як і раніше, всюдисущі, сказав він, і 150 000 смертей на рік можна віднести на їх рахунок. «Кожна доросла людина випиває в середньому ціле відро чистого алкоголю на рік і викурює щонайменше 1000 цигарок». Наркотики та речовини, що викликають залежність, а також азартні ігри вже давно перетворилися на мільярдний ринок. Комісар боротьби з наркотиками закликав до жорсткіших заходів протидії.

Читайте також:  ВООЗ закликала Ізраїль скасувати наказ про евакуацію лікарень

Алкоголь: Реклама алкоголю має бути видалена з Інтернету, соціальних мереж, телебачення та радіо. “Бажано цілодобово, але хоча б у прайм-тайм”, – сказав Блінерт. Крім того, мінімальний вік для вживання алкоголю повинен бути підданий перевірці: вживання алкоголю з 14 років у присутності батьків – це просто «безпека охорони здоров’я минулих часів» і має бути скасовано.

Куріння: Після великих заборон на зовнішню рекламу з плакатами, які попередній чорно-червоний уряд наклав, Блінерт бачить необхідність у подальших діях. Немає жодних причин, через які сигарети, випарники та електронні сигарети можуть, як і раніше, рекламуватися в кіосках, на касах супермаркетів та автозаправних станцій. За його словами, все ще можна уникнути того, що тенденції до одноразових електронних сигарет зрештою стануть «великою хвилею».

Ставки на спорт: Для більшого захисту молоді та споживачів азартних ігор слід заборонити рекламу спортивних ставок на телебаченні, радіо та в Інтернеті до 21:00, звернувся Блінерт до відповідальних за це земель. Вісім відсотків дорослих мають проблеми з азартними іграми, які також стали «чинником бідності», пояснив він.

Канабіс: Запланований контрольований випуск канабісу немає нічого іншого, крім зниження ризиків здоров’ю, ясно дав зрозуміти Блінерт. «Торгівець на розі вулиці – це, безумовно, найгірший захисник здоров’я, якого тільки можна собі уявити». Він наполягав на «нульовій рекламі всіх продуктів канабісу». Гроші від оподаткування каннабісу чи алкоголю також можуть бути використані для забезпечення стабільного фінансування консультацій та профілактики залежності. Міністр охорони здоров’я СДПН Карл Лаутербах хоче подати законопроект про канабіс до кінця березня.

Рекламна індустрія з критикою відреагувала на заклики Блінерта до подальшої заборони маркетингу алкоголю, тютюну та азартних ігор. Центральна асоціація німецької рекламної індустрії (Zentralverband der deutschen Werbewirtschaft) пояснила, що не бачить потреби у діях законодавця у цих трьох областях. Реклама алкогольної продукції всебічно і досить повно регулюється законом та саморегулюванням. «Звернення» до дітей та молодих людей справедливо заборонено і також забезпечується примусово. Крім того, було показано: У той час, як витрати на рекламу алкоголю останнім часом збільшилися, споживання алкоголю серед молоді знизилося. У випадку з тютюном існує квазіповна заборона реклами.

Читайте також:  ЄС та США критикують Польщу

ЗАЛИШИТИ КОМЕНТАР

Введіть свій коментар!
Введіть тут своє ім'я